در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

آیاکسی پیداخواهد شد

راز آفتابگردان 

   من تو را سخاوتمندانه به کسی هدیه می دهم  

             که از من عاشقتر باشد واز من برای تو مهربانتر  

 من تورا به کسی هدیه می دهم

             که صدای تو را از هزار فرسخ راه دور

                                                             در خشم ...

                                                             در مهربانی...

                                                             در دلتنگی...

                                                             در هزار همهمه دنیا ...

                                                             یکه وتنها بشناسد ...

من تورا سخاوتمندانه به کسی هدیه می دهم

        که راز آفتابگردان وتمام سخاوتهای عاشقانه این گل معصوم را بداند

                                            وترنم دلپذیر هر آهنگ ...هر نجوای کوچک

                                            برایش یک خاطره مشترک باشد

                                            او باید از رنگین کمان چشمان تو

                                           تشخیص بدهد امروز هوای دلت    آفتابی است ؟

                                           یا آن دلی که من برایش میمیرم    سرد وبارانی است؟

 ای بهانه زنده بودنم

  تو را سخاوتمندانه به کسی هدیه می دهم

        که قلبش بعد از هزار بار دیدن تو

                                               باز هم به دیوانگی وبی پروایی اولین نگاه من بتپد

آیا کسی پیدا خواهد شد؟

                                       از من عاشقتر ...و

                                       از من مهربانتر برای تو

 تورا سخاوتمندانه با دنیایی از حسرت خواهم بخشید

                                        و او را که از من عاشق تر است

                                                         هزار بار خواهم بوسید .

و سلام نام خداست

سلام      

بالاخره منم تصمیم گرفتم به اصرار یکی از دوستان یه وبلاگ درست کنم وبه جمع وبلاگیها وارد شوم اگه کم وکاستی مشاهده کردین خرده نگیرید من تازه کار هستم  .