در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

اینجا سرد است

 

 

سلام 

چقدر دلم براتون تنگ شده... 

ببخشید این غیبت طولانی را  

حسابی سرمان شلوغ است و کمی هم تنبلی را اضافه کنید .راستش عماد برای اینکه صبح ها زود بیدار بشه شب ها زود می خوابه و در اکثر مواقع منم  کنارش دراز می کشم تا بخوابه و در نتیجه خودم زودتر خوابم میره     

 

چند روزی است که احساس می کنیم زمستان است ... 

اگر خدا بخواهد داره  برف می بارد  

کم کم داشت یادمون می رفت برف چه شکلیه ... 

هوا هم بس ناجوانمردانه سرد است ... 

توی خانه جدید از بخاری خبری نیست وسیستم  پکیج داره و با توجه به سرمای شدید زمستان اینجا ٬جوابگو نیست و من که تو خانه همیشه یک لباس سبک  می پوشیدم الان باید مثل تو قطب لباس بپوشم ....... اینجا سرد است

 

عماد نوشت: 

عماد :مامان امروز نشانه( اُ ٫)را یادمون دادن. 

من:خوب بگو ببینم اُ مثل چی؟ 

عماد:مثل <خر» 

من :آنوقت خر کجاش اُ داره؟؟؟ 

عماد: خوب همون  اُلاغ  دیگه ...  

 

این روزها که میگذرد

 

 

این روزها ... 

مدام با خودم زمزمه می کنم... 

               

 

                              خدا را شکر 

                               که خدا را هست !!!! 

 

 

 

پ ن:مشکل اینترنت حل شد ..خدا را شکر ...

پ ن:به زندگی آپارتمان نشینی هنوز عادت نکردم...نمی دونم من اینجوریم یا بقیه هم اینجورین در این خانه جدید احساس غریبی می کنم  اما دلم هم نمی خواد به خانه قبلی برگردم مرا چه می شود ؟؟؟ ...