در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

اینجا سرد است

 

 

سلام 

چقدر دلم براتون تنگ شده... 

ببخشید این غیبت طولانی را  

حسابی سرمان شلوغ است و کمی هم تنبلی را اضافه کنید .راستش عماد برای اینکه صبح ها زود بیدار بشه شب ها زود می خوابه و در اکثر مواقع منم  کنارش دراز می کشم تا بخوابه و در نتیجه خودم زودتر خوابم میره     

 

چند روزی است که احساس می کنیم زمستان است ... 

اگر خدا بخواهد داره  برف می بارد  

کم کم داشت یادمون می رفت برف چه شکلیه ... 

هوا هم بس ناجوانمردانه سرد است ... 

توی خانه جدید از بخاری خبری نیست وسیستم  پکیج داره و با توجه به سرمای شدید زمستان اینجا ٬جوابگو نیست و من که تو خانه همیشه یک لباس سبک  می پوشیدم الان باید مثل تو قطب لباس بپوشم ....... اینجا سرد است

 

عماد نوشت: 

عماد :مامان امروز نشانه( اُ ٫)را یادمون دادن. 

من:خوب بگو ببینم اُ مثل چی؟ 

عماد:مثل <خر» 

من :آنوقت خر کجاش اُ داره؟؟؟ 

عماد: خوب همون  اُلاغ  دیگه ...  

 

نظرات 20 + ارسال نظر
حامد شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:23 ب.ظ

درود
اینجا که اینقدر سرده دیگه وای به شهر شما !
نمیشه تو خونه تون بخاری هم بذارید ؟ ما قبلا اینکار و کرده بودیم و لوله اش رو هم از پنجره داده بودیم بیرون !
عماد نوشت ها رو همچنان خیلی دوست دارم !

سلام
آره دیگه
بازم امسال خیلی سرد نشد
لوله کشی گاز نداره فقط یک لوله هست اونم نزدیک پنجره نیست باید سقف را سوراخ کنیم که فعلا حالش نیست شاید سال دیگه
ممنون

مژگان امینی شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:14 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام رسیدن به خیر
منظور عماد آقا الاغه بوده.
دلت همیشه گرم باشد.
فکرش را بکن من بعضی شبها باید مینا را اینجوری بخوابانم بعد سپهر هم هوس می کند یه کمی هم پیش او باشم .یعنی ساعت یک با شکنجه بلند می شوم، می روم سر جای خودم بخوابم که صبح ساعت پنج بیدار شوم.

سلام
ممنون
حتما
مرسی
خوبی تک فرزندی اینه دیگه یک جا می خوابی

مرتضی شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

سلام.امیدوارم که در کنار خانواده لحظات گرمی رو سپری کنید.

سلام
ممنون
همچنین شما

باران شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ب.ظ http://www.drzss1368.blogfa.com

سلام انیییی جونمم
وای دلم برات یه ذره شده بود!!!!!!!
خوبی؟
پس اونجام داره برف میاد
اینجاا هم داره برف میاد
من عاشق برفم!!
اخییی عماد! دلم براش تنگ شده بود
من که تو خونه با جوراب راه می رم پاهام زود یخ می زنه

سلام باران عزیز
ممنون عزیزم
منم دلم نصف یک ذره شده بود
آره حسابی فکر کنم فردا مدارس را تعطیل کنن
اما من اصلا تحمل جوراب را ندارم

لژیونلا یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام
دیگه با ما از این کارا نکنین...
فدای عماد.

سلام
باشه
فدای شما

مرجان یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام
خدا رو شکر که ظهور فرمودید.چه طلوع دل انگیزی
کی قطب رفته بودی آنی جون؟

اینجا هم خلاصه هوا سرد شد .بنده تا دهه اول دی هنوز روی پالتو و کاپشن رو ندیده بودم.دعا کن ۶ بهمن برف بیاددددد آنی.مرکزم پایش داره و منم کارام عقبه.نیست دوماه ماموریت بودم همه چی تلپ تلپ روهم مونده.نوموخووووووام
===
در مورد عماد یه عالمهآخر این بچه طنز نویس میشه!

سلاممممم
ممنون
به تازگی ..هنوز بر نگشتم فعلا تو قطبیم
انشاالله برف بباره اما شما را که تعطیل نمی کنن
ممنون ...مثل باباش

مرجان یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:48 ب.ظ

راستی میبینم که لو میدی اما خودتون تشریف نمیارینخوب بیا دیگه وقتی امکانات ! هست

چه فرقی می کنه منم هستم
کاری داشتی بگو

عماد یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:23 ب.ظ

سلام
لبفیقیقیقییقیقیببیققیقغقیقیقیقیللییقللیلقق
لالللللللیبیقتتتتتتتتمممممممییییییییششش
ححححححررررررررذذذذذذذذمن دوست دارم



سلام
لیقلیققققققلللقللقلقلل
منم دوست دارم
عشق من


پسر شیطون دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ق.ظ

ای ول چه باحال

ای ول

×بانو! دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ب.ظ http://delneveshteha-007.blogfa.com/

سلام عزیز دلم
دلم واسه خودت و عماد تنگ شده بود
حالا باز امسال زیاد سرد نشده...
آخییییییییییییییی جــــــــــانم عماد ذهنش از این آنالیزورهاس نه؟؟ ماشالا خیلی باهوشه

سلام خانمی
ممنون
دقیقا وگرنه ما الان یخ زده بودیم
ممنون

سمیرا دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:53 ب.ظ http://rangarang2.blogfa.com

منم دارم اینجا یخ میزنم
احتمالا اخوان ثالث هم یه جای سردی زندگی میکرده
عماد

احتمالا
ممنون

خانم ورزش دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:09 ب.ظ

سلام اینجا هم هوا سرد شده من هم از سرما بدم میاد هم از گرما

فکر کنم هر چیزی در حد مطلوبش خوبه
هم گرما هگ سرما

تبعیدیه غم دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ب.ظ

سلام عزیزم.ممنون از نظرت.نه هنوز عضو نشدم

سلام
چه حیف

مژگان امینی سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:48 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

یه سری می زنی

حتما

زندگی جاریست.... پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ب.ظ http://parvazz.wordpress.com/

سلام
هوا اینجا هم بس ناجوانمردانه سرد است
عمادنوشت هم بسیار باحال بود

سلام

علی راد جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ب.ظ

سلام آنی خوبی ؟ چه خبرا؟ کم پیدا بیدی؟
جواب عماد جون حاکی از فراست ایشون داره فکر کنم مث خودم زیرک باشه
ای واااااااای شما هم که برف ندیده شدین
شاد زی

سلام
خوبم مرسی
خبری نیست
مثل خودت
چی می شود کرد زندگی بالا و پایین داره دیگه
به همچنین

نیما شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ب.ظ

سلام خوبین؟
اینجا هم هوا بس ناجوانمردانه گرم است..البته ما به خاطر اینکه با شما همدرد ی کنیم میریم زیر کولر گازی

سلام
مرسی
برین زیر کولر و هی ناشکری کنید

مرضی شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ب.ظ http://yasinak.blogfa.com

سلام از وبلاگ آقای دکتر به اینجا رسیدم و به خاطر موضوع مشترکی که بین من و شما هست(داشتتن فرزند)از اینجا بیشتر خوشم اومد
عماد رو ببوس

سلام
خوش امدین
کوچولوی نازی دارین
مرسی

آیدا یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 ق.ظ http://aidaaaa.blogfa.com/

چه پسر بامزه ای داری.خدابرات نگهش داره.

ممنون

احمد پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ق.ظ http://liberty01.blogsky.com

سلام.
اراده برای هر کاری، انگیزه‌ای می‌خواهد
بعضی وقت‌ها برای بعضی کارها انگیزه نیست یا کم است و گاهی اوقات هم به قول شما حسابی سرمان شلوغ است.
هوا بس ناجوانمردانه سرد است... بیشتر هم جنبه‌ی سیاسی‌اش.

عمادنوشت هم خیلی بامزه بود... نیش‌مان را باز کرد!

سلام
امان از این اراده کا گاهی نیست می شود
از هر جنبه نگاه کنی جواب میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد