در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

تمام رقص های دنیا

 

 

                 من تمام رقصهای دنیا را آموختم 

                                     حال بگو ...

                                     با کدامین سازت بر قصم؟!!!

 

 

عماد نوشت:  ۱

 

عماد:مامان تو با من ازدواج می کنی . 

من:نه 

عماد:چرا؟؟؟ 

من :آخه من یه بار ازدواج کردم دیگه نمی شه ازدواج کنم. 

عماد:اگه بابا مرد با من ازدواج می کنی؟ 

من:نه هیچ مادر نمی تونه با بچه خودش ازدواج کنه. 

عماد :مامان من می تونم با هلیا ازدواج کنم؟ 

من:بله 

عماد:مامان من می تونم با نگار ازدواج کنم  

من :بله.حالا می خوای با کدوماشون ازدواج کنی؟ 

عماد:با هیچکدوم ...من یه زن قوی و پر زور می خوام 

من:(بچه ام کسیو می خواد که حمایتش کنه و مواظبش باشه) 

من الان دنبال یک عروس قوی و پر زور میگردم ..نبودالان

 

 

 عماد نوشت ۲

 

روز جمعه با عماد رفتیم خانه مامانم.یه برادر دارم که هنوز ازدواج نکرده و هنوز هم تصمیم نداره ازدواج کنه و برای خودش دلایلی داره. 

دم در خانه مامانم هنوز از ماشین پیاده نشدیم که عماد پرسید: 

 

عماد:مامان چرا دایی ازدواج نمی کنه؟ 

من :خوب دوست نداره . 

عماد:فکر کنم  می خواد همیشه پیش مامانش بمونه. 

من: شاید ... 

عماد:فکر خوبیه منم می خوام همیشه پیش تو بمونم 

من:(نه منو در حسرت عروسیت نذار ) 

به این میگن الگو سازی ...چرا عموتو الگوی خودت نمی کنی در ۲۰ سالگی ازدواج کرد. 

 

 

نظرات 17 + ارسال نظر
حامد یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ق.ظ

سلام
عماد نوشتتون خیلی خوبه ،نمی دونم چرا عمو یا دایی مجرد الگو می شن برای بچه ها ! منم همین کار رو کردم و هنوز مجردم !
تمام رقصهای دنیا !، خیلی خوب بود

سلام
آره چرا شما آخه الگوی بچه های مردم می شین خوب زودتر برین زن بگیرین دیگه
ممنون

سارا از ژوژمان یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:40 ب.ظ

سلاااااااااااااام
حال شما ؟ خوب هستین ؟
به عماد بگین این caseها رو نگه داره که تا ۱۲ سال دیگه از این case ها خبری نیست!
خوبه عماد داره زیر ساخت های شصیتیشو قوی می کنه!
از الان داره به معیارهای ازدواج فکر میکنه!

سلااااامم
ممنون خوبیم
جدا
از الان فکر کنه شاید ۲۰ ساله دیگه به نتیجه برسه

من(رها)! یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:07 ب.ظ http://nemidoooonaam.blogfa.com/

چرا چرا چرا!!!
من هستم!!!
فقط تفاوت سنیمون بالائه اونم مهم تفاهمه!!!
.
.
.
اونورا بیاید خوشحال می شم!!!

بهش میگم شما هستین
نظر مادر شوهر از همه مهمتر است
حالا

من(رها)! یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:16 ب.ظ http://nemidoooonaam.blogfa.com/

من نفهمیدم نظرم اومد یا نه!!!

آمد خیالتان راحت

مرجان یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام
از عماد جان بپرس خاله ها هم میتونن الگو شن؟

خواهر زادم که کوچیک بود رفته خونه عمه م گفته خاله مرجان آخر بهمن ازدواج میکنه!ما آخرش موندیم این بچه از کجا به این مهم پی برد.عمه مم میگفت خبریه؟حالا بیا و ثابت کن!
----
راستی من که پیدا هستم!دیدم آپ کردین زودی اومدم.به یادتم آنی جونم

سلام
برای دختر ها خاله ها و عمه ها الگو هستن
برای پسرها عمو و داییها
به سلامتی مگه این بچه ها یه چیزی لو بدن از شما که بخاری بلند نمی شود
وا چرا من فکر کردم پیدا نیستی
منم به یادتم آبجی

لژیونلا دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:18 ق.ظ

سلام
به عماد بگین تکلیف ملتو معلوم کنه. از یه طرف دوتا دوتا انتخاب میکنه از یه طرف میزنه قید ازدواجو میزنه. اینجوری که نمیشه.

سلام
تکلیف روشنه دیگه
هر چی مامان بگه دیگه
کی بچه ام انتخاب کرد اون دوتا را که گفت نمی خوام

بهداشتی دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ب.ظ

این جمله ت خیلی حرف توش بود: من تمتم رقص های.....
ایول عماد. چه باحال
اه این خواهرزاده ی منم ازین سوالا میکنه همش: تو پس کی عروسی میکنی؟ من:میخوای چیکار؟ اون:آخه منم میخوام عروس بشم
اون: تو چند سالته؟ من:۲۰ اون: تو چرا همش ۲۰سالته

دقیقا چقدر
ایول
راستی چرا همش ۲۰ سالته؟
من که همیشه ۱۷ ساله ام

مرجان دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:31 ب.ظ

نه بابا من از بخار ها ندارم فعلا.خودت که میدونی
اینم مال چند سال پیش بود.از کدوم روده دراوردش نمیدونم.چون اصلا هیچ حرفی هم نبود در راه خدا !

میدونم نداری
یه بخار شو بخر شاید افاقه کنه
از اون روده
بگو در راه خدا

بیوطن دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:55 ب.ظ http://bivataan.persianblog.ir

سلام همشهری
خوب هستید من بی وطن خیلی دوق دارم همشهری هامو پیدا میکنم
عماد نوشتتو خیلی دوس دارم
کل مطلباتو خوندم

ماشالا پسر خوش سر و زبونیه
خدا براتون نیگرش داره
اگر اجازه بدید لینکتون کنم ...

سلام
ممنون ما هم به همچنین
هر چند تعداد کم است
ممنون از این که حوصله کردین
ممنون
نیازی به اجازه نیست

دکتر بارانی دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:21 ب.ظ

من من من.. انقده پر زورم.. انقده قویم !! (آیکون پینوکیو !)

من دارم در موردش فکر می کنم (پینو کیو)
خیلی قوی هم خوب نیست
پسرم باید قوی تر باشه

نسیمه سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ق.ظ http://nasimehsamani.blogfa.com

چند تا از پستاتون رو خوندم تو بلاگ بیوطن پیداتون کردم...از عماد و حرفاش خوشم اومد. از شما هم که مادر صبوری هستید و حرفای پسرتونو یادادشت می کنید

ممنون

مریم سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام آنی جون منو ببخش
این روزها خیلی گرفتارم
ان شا الله برات سر فرصت حرف می زنم
عماد جونو ببوس

سلام خانمی
منتظرم
شما هم سروش جون را ببوس

احمد پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ب.ظ http://liberty01.blogsky.com

دیگه لازم نیست با ساز کسی برقصی..
خودت یه کلاس آموزش رقص بزن تا همه با سازت برقصن.

جدی...من چرا فکر میکردم باید برقصم
ساز ما کوک نیست کسی را به رقص نمی آورد

مژگان امینی جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ق.ظ http://mozhganamini.persianblog .ir

اگه سن مهم نیست مینا هم قدرتش خوب است هم پرش و هم دو
البته یه کمی حساس است(خوب که شبیه مادر شوهرش می شود.)
یک انگشتر هم کافی است.زیاد زحمت نکشید

البته نباید از پسر ما قدرتش بیشتر باشد
هر چه باشد او مرد است
ما فقط اهل نان و پنیر هستیم

خودنویس جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:36 ق.ظ http://www.jamedadiyeman.blogfa.com

سلام میگم حالا نمیشه عماد باباش رو الگو قرار بده توی سنی که باباش ازدواج کرد ازدواج کنه؟
حالا بخوتد عموش رو الگو منه شما ۲۰ سالگی براش زن میگیرید ؟

فکر کنم هنوز نمیدونه دقیقا باباش کی ازدواج کرده
۲۰ سالگی هم زنش میدم به شرطی که به درس و پیشرفتش لطمه ای زده نشود
البته به شرطی که انتخابش منطقی و عاقلانه باشه نه احساسی و زود گذر

مژگان امینی جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog .ir

فقط نون و پنیر ؟
حالا یک حلقه ی سیری یک فرش حصیری چیزی هم اضافه کنید دیگه.

حالا شما بگین نان و پنیر ارزونیتون دختر نمیدیم
تا بقیه اش هم بیاد
داماد کچل هم داریم

علی راد سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ب.ظ

سلام آنی
خانواده خوبن؟ وقت بخیر
اول تشکر
زمان کنکور به وبلاگ شما خیلی سر می زدم منتها خیلی کم فروغ بودین و یا اگه پستی بود باب دل من نبود می دونی آن یزیاد از پستهای اونطوری خوشم نمی آد /آه ای نیمه ی گمشد ه ی من /گنجشککم/ دل هوای یار کرده / زیر سقف شهر ما نمی دونم چی / در این روزهای سرد و سنگین و....
ولی این پست های اخیرتون رو دوس دارم مخصوصا عماد نوشت
با من ازدواج میکنی ؟ زن می خواد؟

سلام علی
خوبیم..ممنون
اول خواهش
دلم گرفت من این همه فروغ از خودم در وکردم
دل شما فروغ را ندیده
بچه ام آینده نگری می کنه
زن چیه ...فقط یک سوال پرسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد