در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

افسردگی وبلاگی

 
بدینوسیله من رسماً از بزرگسالی استعفا می دهم

و مسئولیتهای یک کودک هشت ساله را قبول می کنم.


می خواهم به یک ساندویچ فروشی بروم

و فکر کنم که آنجا یک رستوران پنج ستاره است.



می خواهم فکر کنم شکلات از پول بهتر است،

چون می توانم آن را بخورم!



می خواهم زیر یک درخت بلوط بزرگ بنشینم

و با دوستانم بستنی بخورم .



می خواهم درون یک چاله آب بازی کنم

و بادبادک خود را در هوا پرواز دهم.



می خواهم به گذشته برگردم،

وقتی همه چیز ساده بود،

وقتی داشتم رنگها را،

جدول ضرب را و شعرهای کودکانه را

یاد می گرفتم،

وقتی نمی دانستم که چه چیزهایی نمی دانم

و هیچ اهمیتی هم نمی دادم .



می خواهم فکر کنم که دنیا چقدر زیباست

و همه راستگو و خوب هستند.



می خواهم ایمان داشته باشم که هر چیزی ممکن است

و می خواهم که از پیچیدگیهای دنیا بی خبر باشم .



می خواهم دوباره به همان زندگی ساده خود برگردم،

نمی خواهم زندگی من پر شود از کوهی از مدارک اداری،

خبرهای ناراحت کننده، صورتحساب، جریمه و ...



می خواهم به نیروی لبخند ایمان داشته باشم،

به یک کلمه محبت آمیز،

به عدالت،

به صلح،

به فرشتگان،

به باران،

و به . . .



این دسته چک من، کلید ماشین،

کارت اعتباری و بقیه مدارک،

...مال شما...

من رسماً از بزرگسالی استعفا می دهم 
 
(منبعش و نمی دونم از تو گوگل کپی کردم ) 
پ ن:نمی دونم چرا حس آپ کردن ندارم.هی میام این قسمت مدیریت را باز می کنم تا چیزی بنویسیم و بعد ننوشته ازش خارج می شوم.میرم وبلاگ دوستان را می خونم و می خوام کامنت بذارم اما بعدش کامنت نذاشته وبلاگ را می بندم.شما در مورد افسردگی وبلاگی چیزی نشنیدین؟؟؟ 
پ ن ۲:من قبول شدم تو امتحان ممنون از دعا های خوبتون .من جزء سه نفری بودم که بدون ارفاق نمره قبولی را آورد. 
پ ن ۳:روز معلم بر همه معلمان دلسوز مبارک 
وای چه خوبه آدم معلم باشه کلی کادو می گیره  
وکلی حس خوب... 
 
عماد نوشت: 
داریم نهار ماهی می خوریم  
عماد گیر داده که باید مغز ماهی را بخوره 
من:آخه هیچکس مغز ماهیو نمی خوره. 
عماد:چرا مغز می خورن. 
من :اون مغز گوسفنده که می خورن. 
عماد:من می خوام مغز ماهی را بخورم ببینم چه مزه ای میده. 
من:اصلا دلم نمی خواد عماد مغز ماهی را بخوره ...چون نمی دونم خوبه یا بد؟ 
من:اگه مغز ماهی را بخوری(با کمال شرمندگی )خر می شی ها. 
عماد:مامان اگه مغز خر را بخورم انوقت ماهی می شم؟!!! 
 
 
 
نظرات 31 + ارسال نظر
صوفیا چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ق.ظ

امیدوارم باعث این افسردگی وبلاگی من نباشم .. آنی جان باز هم شرمنده بابت فضولی که کردم ...راستی من آدرس وبتون رو اصلا به لیلا ندادم فقط گفتم که وبلاگ دارین همین... دارم از عذاب وجدان می میرم به خداااا.

نه عزیزم
مطمئن باش اگه به لیلا آدرس هم میدادین مشکلی نبود
منو لیلا خیلی بیشتر از این حرفها با هم صمیمیم
اصلا عذاب وجدان نداشته باش
منم اگه جای شما بودم شاید همین کار را میکردم
شما که نمی دونستین لیلا دوسته منه
باور کن من اصلا ناراحت نیستم
این افسردگی هم دلیل خاصی نداره
و اگه داره شما نیستین
دیگه نبینم از این حرفها بزنین

شامل چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ق.ظ

1. شاید افسردگی نباشه طبق عادت مدیریت رو باز میکنی اما چیزی برا نوشتن نداری بهتره از قبل چیزی آماده داشته باشی.
2.خوش به حالت که استعفا دادی و قبول کردن استعفای ما رو قبول نکردن.
3.به عماد بگو میگن حافظه ماهی ها بیشتر از ده ثانیه نیست (واسه همین هم محیط آکواریم همیشه براشون تازس) حالا خود دانی می خوای مغز ماهی بخور می خوای نخور.

۱.چرا برای نوشتن مطلب و موضوع بود حسش نبود
۲.استعفای ما در حال بررسی می باشد هنوز موافقتی اعلام نشده
۳.من نمی دونستم جالبه حتما بهش میگم
نمی دونین حافظه گوسفند چقدره؟؟
این اسم برام جدیده..شامل؟؟؟

نانی نار چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ق.ظ http://ran-haskik.persianblog.ir/

جنوب معمولا سر ماهی دیدم بخورن!
بابا مادر نمونه دروغ نگو به بچه!

منم شنیدم
اما خودم به شخصه اصلا دوست ندارم
خب اون لحظه چیز دیگه ای به ذهنم نرسید

نسیمه چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ق.ظ http://nasimehsamani.blogfa.com

آره افسردگی وبلاگی هست دوقطبی وبلاگی هم هست مثلا من این روزا دارم روی یه آپ می زنم در حالی که یه روزایی هر دو هفته یه بارم آپ نمی کنم!!

یعنی من مرده ی این حاضر جوابیای عمادم...عاشقشم شبیه پسر خالمه یا نیست نمی دونم ولی منو یاد اون می ندازه همسن پسر شماست..از طرف من گازش بگیر خوب؟

ممنون از تشخیص خوبتون
دارویی چیزی نداره؟
حالا هست یا نیست؟
گازش نمی گیرم...

دلژین چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:58 ب.ظ http://drdeljeen.com

کاشکی واقعا میشد استعفا داد
ای جاااااااااااااان این عماد رو یه ماچ گنده از طرف من بکن...بووووووووووووووووس

کاشکی
حتما..ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ
حالا ماچ یا بوس
با هم فرق دارن ها؟؟

علی راد چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:34 ب.ظ http://novin21.blogsky.com

سلام آنی
جالب بو مخصوصا:
و می خواهم که از پیچیدگیهای دنیا بی خبر باشم .
پلو چی بود؟ سبزی پلو؟
تبریک بابت قبولی و روز معلم
آره افسردگی ... وجود بهتره ولی مواقع ای بهتر از پیچیدگی های انسان هم بی خبر باشین
بای بای

سلام علی
آره این قسمتش خیلی به دل منم نشست
من از این قسمت پیچید گیهای زندگی هیچ خوشم نمیاد
حتما...
ممنون
هان؟؟
بای

لژیونلا چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ب.ظ

سلام آنی ج.ن
اولا که خیلی مبارکه...
ثانیا من هم بیشتر وقتها اینجوریم. اما بعد از چند روز مشکل برطرف میشه.

سلام عزیزم
مجبوره که بر طرف بشه

نسیمه پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ق.ظ

با نمکن مثل هم با چشم و ابروی مشکی...خ.ب محکم بوسش کن و فشارش بده این کارو که می تونی بکنی؟

کیا؟؟؟
منظورت عماد و باباشه؟
حتمااااااااااااااااا

مژگان امینی پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ق.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام آنی جان
یک وقت آدم دلش می خواهد می نویسد یک وقت دلش نمی خواهد نمی نویسد.اگر قرار باشد این اجبار ها توی این دنیای مجازی هم باشد که به درد نمی خورد.حالا بگذریم ازمحدودیت ها قوانین و مقرراتی که وجود دارد و نمی شود هرچه می خواهد دل تنگت بنویسی.
عزیزم کل ژنتیک و... را زیر سوال بردی اگر با مغز یک حیوان مثل آن می شدیم آن استعفا دادن هم راحت بود .مثلاْ باخوردن مغز گوسفند از کار وبارمان استعفا می دادیم و می رفتیم توی دشت و صحرا
هر نوع مغزی فسفر دارد چه ماهی چه گوسفند و برای رشد سیستم عصبی خوب است.من دوست ندارم ولی هموطنان شمالی ما کله ی ماهی را به خاطر مغزش می خورند.
فکر کن آقا شیره کله ی انسان را بخورد و انسان بشود.
این هم برای عماد
دوتا شاگرد مثل عماد سر کلاس داشته باشی فیتیله پیچ می شی.

سلام
دقیقا همینجوریه که شما گفتین
اما همه دنیاها اجبار دارن حتی دنیای مجازی
اون استعاره از بهتر است نخوری بود
اتفاقا سر کلاس خیلی آرومه

لژیونلا پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ب.ظ

سلام مجدد
الان متوجه شدم منظورم جون بود به جون شما.

سلام
بگو به جون شما!!!

دکتر نفیس پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام
با نمکی ش به اینه که مثل قهرهای بچگی می مونه این افسردگی اینترنتی :
می رفتیم با هم خاله بازی بعد با هم حرف نمی زدیم!!
عماد محشره !!

سلام
آره آدم منتظره هی سراغشو بگیرن و اون هی ناز کنه
که البته از این خبرها نیست
ممنون

محبوبه پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ب.ظ

تا حالا به مغر ماهی فکر نکرده بودم..یاد کارتون نمو افتادم

حالا فکر کن
نمو یک نمونه نادر بود

ستاره جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ق.ظ http://razesukoot.blogfa.com

سلام امشب سعادت داشتیم که با خانواده با محبت شما آشنا بشم شاد باشید و برقرار

سعادت از ماست بابت آشنایی با شما
ممنون

خودنویس جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ق.ظ http://www.jamedadiyeman.blogfa.com

پسرتون حاضر جوابیش به من رفته !!!!!!!!!!!!!!!!

من هی میگم این به کی رفته ها؟؟؟
نگو..به شما رفته

نسیمه جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ب.ظ

نه کامنت قبلیمو بخون عزیزم عماد و پسر خاله ۷ سالمو میگم....ترسیدی
فیلم و دیدید

از چی بترسم اخه
نه وقت نشد
پنج شنبه که مهمون داشتیم
جمعه دکتر شیفت بود
شنبه سینما تعطیل بود
می بینیم انشاالله

پاتریشیای جادوگر شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ق.ظ http://le-temps-retrouve.blogfa.com

سلام آنی جونم
بعد استعفا از بزرگسالی کارت اعتباریتو بده به من

مطمئن باش اگه سوژه ی خوب پیدا کنی دوباره میای و آپ میکنی عزیزم ما منتظریمااااااا. البته امیدوارم خودسانسوری خونت بالانرفته باشه!

پ ن 2: ما شیرینی میخوایم یالاااااااااااا

عجب استدلالی در وکرد از خودش

سلام عزیزم
از الان بگم زیاد دل خوش نکن چیزی توش نیست
همشو دادم شکلات و بستنی که توی دوران کودکی بخورم
بفرمایین شیرینی
الان کجایین دقیقا

باران شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:59 ب.ظ http://www.drzss1368.blogfa.com

سلام دوست مهربووونم
نبینم افسردگی وبلاگیتو
منم یه مدت نبودم حس نوشتن نداشتم خیلی غصه داشتم!
ولی الاان برگشتم تا وبلاگتو تو گوگل ریدرم دیدم
به کسی سر نزدم باید از اقای دکترم معذرت خواهی کنید که این همه بد شدم و بی معرفت
ولی ایشالله جبران کنم
اخییی عماد
منم دلم نمی خواد بزرگ شم!

سلام عزیزم
چشماتو ببند
ممنون از لطف شما مهربونم
انشالله
شما که دیگه بزرگ شدی رفت
اما از این لحظه های خوب نهایت استفاده را ببر

دلژین شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ب.ظ http://drdeljeen.com

آنی جون چه فرقی داره؟؟؟

چی؟؟
من الان دچار آلزایمر شدم اساسی
آهان

بوس نرم و لطیف است
ماچ سفت و آبدار است

بهداشتی یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ق.ظ

سلام خوشگول خانوم! چشم عسلی
اون کامنت خصوصی من بودم.یادم رفت اسممو بنویسم!!!
آنی جونم کجا امتحان دادی؟چی بود؟؟؟
عماااااااااااد خیلی باحالی پسر!!!! یعنی این بچه تو حرف زدن اصلا کم نمیاره ها

سلام خوشگلو چشم عسلی
اشکال نداره می بخشمت
چیز خاصی نبود یه امتحان کشکی
چیزی که کم نمیاره حرف زدنه
خیلی حرف می زنه

نانی نار یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:34 ب.ظ http://ran-haskik.persianblog.ir/

اپم با امروز ما منتظر نظرت هستم عزیزم

خدمت می رسیم

زبل خان یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ب.ظ http://zebelestan.blogsky.com

حال کردم...اینم جواب ...(عماد)...تا شما مادر پدرا الکی یه چیزی نپرونید که توش بمونید...

نسیمه یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ب.ظ

شوخی کردم ناراحت نشو...برو زودتر ببین فیلمو

از چی ناراحت بشم
من اینجوری نیستم
انشاالله جمعه بی حرف پیش

مژگان امینی دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

آنی جان من دارم سراغت را می گیرم کجایی ؟
ناز نکن بیا دیگه

من که همین جام
از کی سراغم را گرفتی
برای شما ناز نکنم برای کی ناز کنم

بیوطن سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ق.ظ

افسردگی وبلاگی اینروزا اپیدمی شده تا بغض میکنی میگن حالا میره وبلاگ میزنه و هیچی نمی نویسه

مام بچه بودیم مامانمون میخواست کمتر از یه چیز بخوریم میگفت نخور خر میشی ...این یه چیزم یا پنیر گچی کوپنی بود یا هرچی کمیاب بود

میدیدم آپ نمیکنی بدون کامنت میرفتم ....بازم آپ کن

کلا مد شده
مخصوصا پنیر خالی را به ما میگفتن نخورین خر می شین
من میگم این جمله اون لحظه از کجا آمد روی زبونم
نگو از ناخود آگاه ذهنم بوده
حتما
وقت بشه حتما

مرجان چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ب.ظ

د
فکر کردم از خودته.زودی اومدم اینا رو کپی گرفتم"دسته چک من، کلید ماشین،

کارت اعتباری و بقیه مدارک،

...مال شما..."
که بگم کجان اینا؟کجا تحویل بگیرم؟
===
والا تو این دوره زمونه همه چیزی رو نشنیده هم باشی ، باز میتونه وجود داشته باشه!
آفرین آفرین
میسی

میدونی گیلانی ها مغز ماهی سفید رو میخورن.البته بیشتر قدیمی ها مغز ماهی سفید رو میخورن.فسفر داره اگه اشتباه نکنم.بقیه ماهی ها رو نمیدونم میشه خورد یا نه.شما هم که ماهی سفید ندارینننننن

خوب از نویسنده اش بپرس که از کجا تحویل بگیری
نه ما ماهی سفید نداریم

حامد پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ق.ظ

سلام
دقیقا همین حسی که نسبت به آپ کردن دارید رو منم دارم !
تبریک فراوان بابت قبولیتون!
عماد نوشتتون مثل همیشه بهترینه و دوست داشتنی!

سلام
خوشبختم
ممنون

نیما پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ب.ظ

سلام خوبین؟؟؟؟؟
خانوم خواهر جان...ماشین و با کلید و سندش و غیره و ذالک بده من بقیشم خودت میدونی.....آهان پولتم بده من من خودم واسط شکلات درست میکنم......
منبع......نیما
خوبین شما......
احوالاتت درست شبیه منه .... منم حس آپ نداشتم ولی امروز دیگه بیخیال دپرسی شدم و خواستم الکی خوش باشم...

سلام
ممنون
تعارف نکنید خلاصه
زندگی همینه
الکی خوش باش

مژگان امینی پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

برای بار دوم می گویم آنی جان کجایی ؟ بیا دیگه

همین جا الان میاممممممممممم

یک دانشجوی اقتصادی جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ب.ظ

سلام...
می خواهم فکر کنم نیمه پر لیوان هم برایم یک دریاست....(منبعشم خواستی خودم هستم)
عماد نوشتم جالب بود...

سلام
ممکنه ...
ممنون

نسیمه شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ق.ظ http://nasimehsamani.blogfa.com

از وقتی وبت لو رفته دیگه نمی نویسی
خوب جاتو عوض کن ولی بنویس

مشکل از لو رفتن نیست

بیگانه یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:35 ب.ظ http://www.parkali.blogfa.com

salam webeton kheyli jaleb bod vasam
va hamchenin matlabeton
aghe khastin baham dar ertebat bashim
link konin mamnon misham

خواهش می شود حالا اول شما لینک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد