در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

پیتزا مخصوص

 

عماد هوس پیتزا کرده بود رفتیم مغازه فست فود...عماد پیتزا مخصوص سفارش میده و  میگه مامان بگو برای من قارچ نذاره. 

ما هم مراتب را اطلاع رسانی میکنیم.  

خودم هم پیتزا مخصوص با قارچ سفارش میدم.

بعد از ده دقیقه یه آقایی پیتزاها را میاره میذاره روی میز و میره. 

من هر چی این دو تا پیتزا را ورانداز میکنم متوجه نمی شم کدوم قارچ داره کدوم نداره!! 

باز آقاهه از اونجا رد می شه میگم ببخشید کدوم یکی بدون قارچه؟ 

اون آقاهه هم هی نگاه میکنه و هی نگاه می کنه  

بعد هم میگه آخه فرقی نداره که کلا دو تا قارچ میذارن روش که اونم پیدا نیست..بخورین 

آهان پس منظور از پیتزا مخصوص با قارچ  اینه...خوب شد فهمیدیم  

 

 

                                                     *****

عماد با دختر خاله اش بازی میکرد .دختر خواهرم که از دست بازی های جنگی عماد خسته شده بود گفت:عماد بیا یه بازی بکنیم که هم دخترونه باشه هم پسرونه!! 

عماد هم کمی فکر کرد و گفت پس بیا تا برقصیم  

 

 

 

تخم دارچین

 

عماد نوشت: 

 

عماد:مامان من تخم مرغ دارچین می خوام. 

من:منظورت املته؟ 

عماد:نه 

من:چه جوری می پختمش؟گوجه هم داشت؟ 

عماد:نه..روغن می ریختی و بعد تخم مرغ را می شکستی توش. 

من:میرم براش نیمرو درست می کنم و میارم. 

عماد :این که تخم مرغه؟!!!..من تخم دارچین می خوام!!!!! 

من:منظورت تخم بلدرچین... 

عماد:آره همون بلدرچین... 

 

 

عماد نوشت(۲): 

عماد:مامان خورشید خانومه..مثلا میگیم خورشید خانم 

من :بله 

عماد:پس ماه چیه ؟؟خانم یا آقا؟؟ 

من:آقا ماه..خانم ماه؟!!! ماه خانم...ماه آقا..نمیدونم 

راستی ماه آقاست یا خانم؟؟؟  

من:کلا هر چیز خوب تو دنیا خانم است. 

مگه اینکه خلافش ثابت بشه