در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

یازده


یازده سال و یک روز از با هم بودنمان گذشت...

یکسال دیگر نیز گذشت...چه بگویم ...که گذشت .......

روز های سختی را پشت سر گذاشتیم .روز هایی که کسی پشت و پناهمان نبود و ما فقط به هم دل گرم بودیم .روز هایی که دلمان را خالی کردند اما ما امید داشتیم.و خدا تنهایمان نگذاشت و توی اون روزهای سخت پیروزی را نصیبمان کرد.

یادت باشد روز زن را به من تبریک نگفتی نه با پیامی نه با کلامی ،دلم بیشتر از این گرفت که روز ماما را توی وبت با تاخیر تبریک گفتی اما روز زن را با تاخیر و بی تاخیر تبریک نگفتی...بی خیال زندگی بزرگتر از این است که با این چیزهای بیهوده خرابش کنم .

من بودن در کنار تو و بچه هایم را با هیچ چیز عوض نمی کنم حتی اگر به مالیخولیایی بودن هم متهم بشوم.


***************************************************************

مدتی است شروع کردم به جمع کردن وسایل خانه .الان خانه ما تبدیل شده به...شاید انباری پراز کارتن ،گوشه کنار خانه ریخته و پاشیده است و من میان این شلوغی عشق می کنم چون کار دیگری از دستم بر نمی آید..این آقایی هم که خانه اشو خریدیم هی میگه امروز کلیدو میدم فردا ..

یعنی قرار بود دیروز یا امروز کلید را بهمون تحویل بده حالا میگه یکشنبه

ای داددددددددددددددد

نه من اصلا ناراحت نیستم و هنوز می تونم میون این همه شلوغی زندگی را زیبا ببینم .

حالا میون این همه شلوغی میگن چرا سالگرد ازدواجتون را جشن نگرفتین .

یعنی میشه دلم میخواست یک عکس می گرفتم میذاشتم اینجا ببینم کی میاد مهمونی ...


البته با همسر و بچه ها رفتیم بیرون خرید کردیم ..ببخشید یعنی من خرید کردم ...بعد بیرون شام خوردیم بعد یک کیک خوشگل خریدیم و رفتیم خانه پدر همسر که زنگ زدن میخوان بیان خانه امون اما ما رفتیم و بعد یک جشن کوچولو...

شب عماد توی این خانه خوشگل و مامانی هر چی خورده بود آورده بالا (نمی دونم چرا بوی پامیداد اونا که آورد بالا این پا ها هستن بو میدن بعد وقتی ..اه اه بگذریم )فقط خدا رحم کرده که میخوام فرش ها را بدم بشوره وگرنه سکته کرده بودم .

خلاصه کلا یه وضعی داریم جای شما خالی


            ************************************************


                       آغوش کسی را دوست بدار که بوی بی کسی بدهد

                                           نه بوی هر کسی


نمیدونم از کیه خودتون برین تحقیق کنید