در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

ده سال گذشت به همین سادگی

چند روز قبل به لطف آقای همسر متوجه شدم که گواهینامه رانندگیم  دوماه است از تاریخ اعتبارش گذشته و من بیخبر و بیحواس ...

خدا را شکر توی این دوماه اتفاقی نیوفتاد ...

ده سال اعتبارش تمام شد.

ده سال قبل وقتی روی گواهینامه ام را خوندم اعتبار ده سال ...فکر میکردم ده سال چقدر زیاد است ...ده سال دیگر من کجام و تو چه موقعیت و وضعیتی؟؟؟ ....و الان میدونم کجام و....

اون روز که توی امتحان شهر قبول شدم جلوی چشمم است یکسال از ازدواج منو و همسر گذشته بود ...نه عمادی در کار بود و نه عسل ...ما توی یکی از شهرستان های محروم زندگی می کردیم و من اصلا اونجا را دوست نداشتم و ما حدود سه سال آنجا بودیم تا بالاخره انتقالی همسر درست شد  و ان موقع عماد توی شکم من قل می خورد ماه ششم حاملگیم بود ...که تبعید تمام شد 

اون روز ها جوان بودم ...بهتر از الان بودم و با امدن عماد همه چی بهترم شد

اما امروز به چیزهایی فکر میکنم که توی این ده سال به دست اوردم و چیزهایی  که از دست دادم ....

چقدر شیرین و چقدر تلخ ...زندگی ترکیبی از چیزهای تلخ و شیرین 

وحالا دوباره به گواهینامه ام نگاه می کنم ده سال اعتبار 1402....یعنی ده سال دیگر من  کجام ؟؟چی کار میکنم ؟؟



پ ن:من بی تو نفس نمی کشم !!!!

           من بی تو درد می کشم !!!


پ ن :خوبست که بعضی ها هنوز می فهمند خوبست !!!

نظرات 19 + ارسال نظر
محبوبه شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:38 ب.ظ http://www.yaghootekabood.mihanblog.com

اخر سال ادم زیاد به این چیزها فکر میکنه نمیدونم چرا

محبوبه جان چرا وبت باز نمی شه ؟؟؟

یک معلم شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ب.ظ http://jafari58.blogfa.com/

سلام
این عمر ماست که عین باد و برق می گذره

ممنونم بابت تبریکتون

سلام
می گذرد همچون باد
قابلی نداشت

بیوطن یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:06 ق.ظ

بعضی چیزها که به یادمون بیارن ثانیه های عمر رفته ان و ما بی خبریم خیلی جالبن....اقل کم مدتی به فکر میریم ..

آره دقیقا

محبوبه یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:46 ب.ظ

لود میشه عزیزم
گاهی اوقات به خاطر سرعت اینتره

ممنون عزیزم لود شد

×بانو! یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:48 ب.ظ http://x-banoo.blogfa.com

سلام عزیزم
ایشالا تو این ده سال، زندگی شیرینی رو داشته باشی و وقتی به گذشته نگاه میکنی از زندگی و کارات راضی باشی

سلام عزیزم
ایشالا در کنار شما دوستان

فردا یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:45 ب.ظ

یه حرفی میاد تو ذهنم و میره... نمدونم چی بنویسم... اما دست خالی رفتن از اینجا هم مودبانه نمیدونم...
سبز باشی همه ی ده ساله های بعدی را

عزیزمی مودب با کلاس آخر معرفت
ممنون

[ بدون نام ] دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:10 ب.ظ

سلام آنی خانم
خوبین
منم بعضی وقتا به این موضوع فکر میکنم

سلام
خوبه فکر کن
ببخشید شمااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یک معلم سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ب.ظ http://jafari58.blogfa.com/

سلام شب به خیر

عکس نی نی رو گذاشتم اگه دوست داشتید ببینید

عسل بانو رو ببوسید محکم

سلام عزیزم
ممنون
حتما
الان امدمممممممممممممممم

مریم (سقف) چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ب.ظ

واسه این ده سال و همه ی عمر
برات کلی آرزوهای خوب دارم عزیزم...
بچه ها رو ببوس....

ممنون عزیزم
شما هم بچه ها رو ببوس

suri جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ق.ظ

10 سال دیگه عماد دانشجو و تو فکر ازدواج و اشتغالشی

یعنی من زنده ام انوقت ؟؟؟

کانین سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام خانم دکتر

عسل و عماد خوبن؟

خانم دکتر چقدر دیر به دیر مینویسین . ما همیشه دست خالی میریم از اینجا
همیشه وبلاگتون میخوندم ولی خاموش

سلام
ممنون
خوب چرا خاموش؟؟؟

عاطفه چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:26 ق.ظ http://www.ati-91.blogfa.com

واااااااااا آنی خانم شما چقدر شبیه دختر داییم صحبت میکنید...

دختر دایی شما شبیه من صحبت می کنه

آنا چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:38 ب.ظ http://www.gandom1359.persianblog.ir

باورت میشه با خوندن پستت گریه کردم؟؟؟؟...غم انگیزتر ماجرا آدما و چیزاییه که ادم در گذر زمان از دست میده...اینکه اصلا نمیتونی تصور کنی فردا کی هست کی نیست....

ببخشید ...گریه نکن
تلخ و شیرین

آسیه چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:42 ب.ظ

سلام آنی خانم
مامان منم چند روز پیش وقتی داشت به گواهی نامهش نگاه میکرد یه آه از ته دل کشید و گفت چقد زود گذشت
انشاالله زندگیتون همیشه پر از شادی باشه و شاهد موفقیتای عسل و عماد جون باشین
آنی خانم من عکسای عسلو میخوام

سلام عزیزم
ممنون

دکتر پرتقالی شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ق.ظ http://dr-orange.blogfa.com

شادی ات با عماد و عسل و آقای دکتر همیشه پایدار انی عزیز.

ممنون عزیزم

نیما یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ب.ظ

سلام....

همیشه زود دیر میشه... زندگی همینه

سلام
بله متاسفانه

رضا پنج‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:25 ب.ظ

سلام بر زندگی
زندگی همچنان جاریست، خوب شد امروز مطلب شما رو خوندم منم که نگاه کردم دیدم از تاریخ گواهی نامم 9 ماه گذشته.
خب این نشون میده که من توی این چند ماه جریمه نشدم و احتیاجی به دیدن اون نداشتم

پس حالا برم دنبال تمدید با اون هم مشغله
بای

سلام
جاریست
ماشالا حافظه شما

sayeh roshan شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:33 ق.ظ

ده سال بعد از حالِ این روزام
با کافه های بی تو در گیرم
گفتم جهانِ بی تو یعنی مرگ
ده سالِ رفتی و نمی میرم


ده سال بعد از حالِ این روزام
تو، تو آغوش یکی خوابی
من گفتم و دکتر موافق نیست!
تو بهتر از قرصای اعصابی

ده سال بعد از حالِ این روزام
من چهل سالم میشه و تنهام
با حوصله، قرمز، سفید، آبی
رنگین کمون میسازم از قرصام

می ترسم از هرچی که جا مونده
از ریمل با گریه هات جاری
از سایه روشن های بعد از ظهر
از شوهری که دوستش داری

گرم هماغوشی و لبخندین
تو بستر ِ بی تابتون تا صبح
تکلیف تنهاییم روشن بود
مثله چراغ خوابتون تا صبح

ده سال ِ که لب هامو می بندم
با بوسه های تلخ هر جایی
ده سال ِ وقتی شعر می خونم
لبخند ِ روی صندلی هایی...

یه عمر بعد از حالِ این روزام
یه پیرمردم توی یه کافه
بارون دلم میخواد، هوا اما
مثه موهای دخترت صافه

سمیه جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:04 ب.ظ

حواستون به تاریخ گواهینامه باشه
1402 رسید

وای عالی بود مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد