در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

این روز های خاکستری

1-مدتیست تو محل کارمون چند دستگاه کارت خوان آوردن گذاشتن تو اتاق ما و هرکسی میخواد کارت بکشه میاد یه سری هم به ما میزنه ...و بعضیها هم میگن خودتون کارت بکشید که گاهی منشی عزیز این کار را انجام میدن و گاهی میان به ما میگن ...

خلاصه چند روز پیش یک خانمی آمد و گفت می شه برای من کارت بکشید ؟؟منم براش کارت کشیدم و رفت ...

چند دقیقه بعد دوباره برگشت و گفت مجددا برای هزینه ....باید کارت بکشم زحمتشو می کشین ؟؟

منم براش کارت کشیدم و اون خانم مشغول صحبت با یکی از همکارای ما بود و یک دختر 15 و 16 ساله هم همراهش بود .

من کارت کشیدم و رسید را دادم دستش .یه نگاهی به من کرد و گفت رمزو نپرسیدین .گفتم رمزتون !!!!  بود. 

گفت آره .گفتم سال تولدتونم بود .گفت :آره از کجا فهمیدین .

گفتم آخه منم متولد همون سال هستم  

گفت واااا پس چرا شما اینقدر جوون هستین ؟؟؟(ماشالا )

گفتم برای اینکه دختر شما موقع شوهر دادنش شده و دختر من تازه یک و سال نیم ....

گفت :آره من خیلی زود ازدواج کردم و یک آهی کشید و رفت ...

خلاصه اینکه تو این مدت فهمیدم بیشتر رمز کارت خانم ها سال تولدشون هست گاهی برعکسش می کنن اما آقایون کمی در این مورد دقت بیشتری دارند و در بیشتر موارد هم رمز یا چهارتا یک است یا چهارتا 2 ...خلاصه پیدا کردنش زیاد کار سختی نیست 

البته رمز کارت من هم تو همین مایه هاست  فقط کمی قاطی پاتی تر 



2-تولد عماد هم با کلی دردسر و گرفتاری بالاخره گرفته شد .اول که خودش مریض شد یک هفته گلاب به روتون اسهال و استفراغ و تب و...وفقط یک روز از خوب شدن عماد گذشته بود که مریضی عسل شروع شد گلاب به روتون اسهال و استفراغ و تب و..جوری که دکتر گفت بستریش کن اما من از بیمارستان متنفرم ...دیگه با زدن یک سرم آمپول به بچه ها سرو ته اش را بهم اوردیم و الان بهتر هستن.مجبور شدیم تولد عماد را با تاخیر جشن بگیریم و حتی سفارش کیک را به چند روز بعد موکول کنیم و در روز موعود وقتی همسر رفت کیک را بگیره گفتن یادشون رفته کیک را درست کنن  ....و همون موقع ظرف یک ساعت آماده اش کردن و یک روز قبل از تولد ایمیل زدن که امتحان تعیین سطح علمی سالیانه داریم بصورت آنلاین ...یعنی روز تولد عماد من باید امتحان بدم وفقط یک شب وقت دارم بخونم ...اینم به خیر گذشت همکارای مهربون جای من هم امتحان دادن و...کلی اتفاقات پیچ در پیچ دیگه که همه بخیر گذشت و عماد یک سال بزرگتر شد .


3-عماد از مدرسه آمده و میگه مامان بچه ها بهم گفتن عماد تو اصلا فوتبالت خوب نیست ...اما فکرت خوب کار می کنه .

منم بهشون گفتم فکر خوب بهتر از فوتبال است .



نظرات 16 + ارسال نظر
suri جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ب.ظ

عمادددددد

مرجان-رشت جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ب.ظ

سلام
تولد عماد عزیز مبارک

سلام
مرسی عزیزممم

شلیل یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:12 ب.ظ http://ghalbamzand.blogfa.com

تولد اقا عماد مبارک انشالله هزار سال زیر سایه ی شما و دکتر ربولی زنده باشه شاد و سلامت

ممنون عزیزم ایشالا

وانی سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:37 ق.ظ

چندمین باره تلاش می کنم کامنت بذارم و نمی دونم مشکل از نت منه یا بلاگ اسکای
تولد عماد جان مبارک و با این که سرتون شلوغه ولی خب ما عکس بچه ها مخصوصن دخمل نازتونو می خوایم

وای ببخشید ...
مرسی عزیزممم

پزشک طرحی سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 ب.ظ

سلام آنی عزیزم . خوبین ؟
خدا رفتگانتون رو بیامرزه .
امیدوارم که سال جدید پر از نعمت و برکت و خوشی براتون باشه .
میدونم که امسال سال سختی براتون بود .
امیدوارم سال آینده فقط خبرای خوب بشنوین .
فدای شما

سلام عزیزم ...خدا را شکر
ممنون
انشالله
فدای تو

آسیه چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ق.ظ

سلام آنی خانم سال نورو پیشاپیش تبریک میگم انشاالله سالی پر از شادی و وفقیت در کنار خانواده داشته باشین

سلام عزیزم
ممنون انشاالله برای همه و مخصوصا شما سال پر خیر و برکت و پر از شادی و خبر های خوش ....

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ق.ظ http://doctormim.persianblog.ir/

سلام

انی عزیز سال نو را به شما تبریک میگوییم امیدوارم سال 93 سال رسیدن به رویاهایتان باشد
[:S003javascript:void(0);:]

سلام
مرسی عزیزم
و همچنین برای شما سرشار از خوشی و برکت

suri پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام عزیزمممممممم سال خوبی با کلی شادی برات ارزو میکنم..........

سلام عزیزممممممممممممممممم
منم برات سالی پر از خوشی و برکت و ......آرزو می کنم

فردا چهارشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:17 ب.ظ http://med84.blogfa.com

سلام... من بازم نمدونم قبلا اینجا کامنت گذاشتم یا نه!!! بس که حافظه داارم!!!
اما
سال نو مبارک و با آرزوی بهترین ها

سلام ....
برای این پست نه
سال نوی شما هم مبارککککککککککک

نیما سه‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام... میبینم که عید شما مبارک باشه... میبینم که تولد عماد جون هم مبارک باشه... میبینم که کارت میکشین و رمز مردمو بلدین... میبینم که .... امیدوارم سال نو بر شما و همسرتون و دختر کوچیک و عماد سال خوب و پر برکتی باشه

سلام
سال نوی شما هم مبارک

شاعر شنیدنی ست شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:43 ب.ظ http://kha2ne-sher.persianblog.ir/

هفتاد میلیون چشم به راه مرزبانان ربوده شده ....

سوری سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:21 ب.ظ

آنی خوبی؟ کجایی خانمی؟

خوبم
همین جا ...دقیقا اینجا...

مژگان امینی چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:34 ق.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام
سال نو و تولد مبارک
خدا را شکر که همه چیز به خوبی تمام شد .
امیدوارم امسال همهش خبرهای خوب به شما برسد

سلام
ممنون
خدا را شکر
انشاالله

گروه خبری کافه فردا شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:46 ق.ظ http://cafefarda.ir/

با سلام خدمت شما مدیر گرامی؛ کافه فردا ، سایتی برای تبلیغات اخبار و ترفندهای ای تی ، ویندوز ، ایفون ، اندروید ، موبایل ، لپتاپ و ... برای بهره مندی از 10% تخفیف محصولات شرکت دیاموند، لینک کافه فردا را به سایت خود اضافه نماید. اگر به تبلیغات در بازار هدف می اندیشید به سایت زیر سری بزنید cafefarda.ir info@cafefarda.ir‬‎

ممنون

رضا پنج‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:21 ب.ظ

سلام
وبلاگ خوبی داری
البته اقایون موقع رانندگی واسه عوض کردن تراک موزیک کلاچ نمی گیرن

موفق باشی

سلام
ممنون
بی مزه

یک معلم جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:10 ب.ظ http://jafari58.blogfa.com/

آفرین به این عماد خان ایشاالله دومادیش

ایشالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد