در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

pou

یه خاطره از این خرگوشه که مرد یادم امد 

عسل مدام با گوشی من نشسته پو بازی میکنه و بهش میگه بگو عسل خانم ...بعد پو هم میگه عسل خانم .

خیلی دوست داره بهش بگی عسل خانم.

 چند تا بازی دیگه هم عماد برام دانلود و نصب کرده که همه مثل پو حرف میزنی تکرار میکنن.

خلاصه روزی که این خرگوش وارد خانه ما شد عسل رفته نشسته روبروی قفس خرگوش و بهش میگه عسل خانم ...عسل خانم 

و بعد هم عصبانی شد و میزد روی قفس و می گفت عسل خانم !!!

من اول تعجب کردم بعد متوجه شدم جریان چیه و از خنده غش زمین ...

یعنی انتظار داشت این خرگوش هم پشت سرش تکرار کنه و بگه عسل خانم ...

حیف شد مرد ...بعد هم، من چیز خورش نکردم ...این تصورات شما اشتباه است 

خوب من خوبم 

ممنون از دوستای خوبم که به من سر میزنن هر چند من به کسی سر نمی زنم .

ممنون از همه شما خوبان ...

عکس عسل هم ایشالا سر فرصت که همسر بیکار باشه بشینه برام آپلودشون کنه