در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

آنی تنها و خسته

سه سال قبل در چنین روز هایی خسته و داغون منتظر به دنیا آمدن عسل بودم، قرار بود 29تیر خانم تشریف بیارن.

من 21کیلو وزن اضافه کرده بودم ...هی وای من... ورم شدید و خلاصه دیسک کمر که با این اضافه وزن عجیب شده بود قوز بالای قوز، البته من در تمام مدت رژیم داشتم که در کاهش وزنم که سیر صعودی عجیبی داشت تاثیری نداشت، شب ها اصلا نمی تونستم بخوابم و روزها نفسم بالا نمی آمد... اما تحمل تمام این سختی ها ارزشش را داشت دختر ناز، مهربون و دوست داشتنی. هر چی بگم کم هست، دختر عزیزه ...شاخ نبات دختر... قند و نبات دختر... شعر مردم را هم خراب کردم. 

و امشب یعنی سه سال بعد من توی آشپزخانه نشستم میان کلی ریخت و پاش و در ساعت 12:45دقیقه نیمه شب پست میذارم. تا بنویسم خسته و تنها نشسته ام و دارم برای فردا که تولد عسل را یک روز زودتر جشن میگیریم الویه درست کنم، کوهی ظرف نشسته، همسر هم رفته شیفت 24ساعته تا این طبقه مرفه بی درد پول پارو کند،، ای خدا... 

کاش میشد یک عکس بگیرم بذارم براتون

عید سعید فطر هم مبارک 

التماس دعا 

(دوستانی که تمایل دارن عکس من و همسر را هم ببینن چند راه دارن یکی فیسبوک، دیگری لاین ،دوست داشتین آنجا همو می بینیم) 

نظرات 19 + ارسال نظر
علی راد یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 09:20 ق.ظ

مژه ای دل که مسیحا نفسی می اید
که ز انفاس خوشش بوی کسی می اید
سلام آنی
تولد خانوم سابقم مبارک.
برا تولدش یه سورپرایز دارم تو وبلاگم

سلام علی آقا
تو چه جوری روت شد بیای تبریک بگی
دل دختر منو شکستی
ما که چیزی ندیدیم

maryam.k یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:56 ق.ظ http://marabekhaateratnegahdar.blogsky.com

سلام اخی خسته نباشید...
اونجاهم نیستیم بیایم کمک...
دختر تیر دیگه
تو تلگرام و اینستا گرام نیستید؟؟؟
خب منم وخام جیگر
در اخر بایدبگم تولد عسل جونم مبارکککککککککککککککککککککککککککک

سلام مرسی
چی وخای؟؟
ممنون

علی راد یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:51 ب.ظ

من اصولا ادامای خجالتی رو پر رو میکنم..
قرار بود 29تیر خانم تشریف بیارن..

بله دقیقا
تشریف آوردن

maryam.k یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:03 ب.ظ http://marabekhaateratnegahdar.blogsky.com

لاین,تلگرام,اینستاگرام...وخام جیگر

خوب باشه برات میفرستم

هانیه دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:07 ب.ظ http://KHODA-BEHTARINDOST.BLOGFA.COM

سلام تولد عسل جان مبارک
خدا براتون حفظش کنه

مرسی عزیزم

سین چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:58 ق.ظ

سلام
تولدش مبارک باشه
ایشالا همیشه به شادی

سلام
ممنون

maryam.k پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:19 ق.ظ http://marabekhaateratnegahdar.blogsky.com

مرسی عزیزم بفرست انی جون

maryam.k جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:26 ق.ظ http://marabekhaateratnegahdar.blogsky.com

نمیفلستی؟اصلا قهلم انی جونم

خوب من اصلا شما را نمی شناسم، قهر نداره
بعد هم گوشیم هنگ کرد تازه فلش کردم خلاصه هنوز چیزی نصب نکردم
حالا توی پیام خصوصی خودت را معرفی کن و شماره ات یا آی دی لاین را برام بذار، ممنون

نازی چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:32 ب.ظ http://angelsssss.blogfa.com

سلام تولد دخترتون مبارک خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید یه سوال شما پزشکین؟

سلام، ممنون
پزشک نیستم همسرم پزشک هستن

میخک سرخ جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام خواننده ی خاموش وبتونم منم میخوام ببینمتون لاین دارم حالا چیکار کنم؟؟؟

سلام
من گفتم برای دوستانی که از قبل میشناسم
شما را که من نمی شناسم

مامان جون دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:52 ق.ظ

سلام من از وبلاگ اقاتون ب اینجا رسیدم مطالبش جالب بود موفق باشید

سلام مطالب همسر جالب بود؟؟
ممنون

مامان جون دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:00 ق.ظ

سلام مجدد شما بیوگرافی از خودتون ننوشتید یا من پیدا نکردم لطفا راهنمایی

بیوگرافی میخواهید چیکار
من یک انسانم یک مادرم یک خواهر یک دوست ساده فقط همین

بیوطن دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:02 ب.ظ

سلام
چه خوب که هنوز می نویسین
بعد از مدت ها اومدم ...
پست رو خوندم یاد یکی از پست های سال قبلتون افتادم
"درباز کنم تو بودی "
منم درباز کنم راست راستی دیگه درو برام باز میکنه
پیرشدم ....

سلام دوست قدیمی، خوشحالم که سر بدین
خوش به حال ما با در باز کن هایمان

آوا دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:04 ب.ظ http://ava-life.blogsky.com

تولدش مبارک
همسر دکتر و اینهمه اضافه وزن ؟!!!
شاد باشین همیشه

یعنی همسر یک دکتر نمی تونه اضافه وزن داشته باشه؟؟؟!!!!
بعد زایمانم بازم مشکل اضافه وزن داشتم بعدیکسری آزمایش متوجه شدیم تیروئیدم کم کار شده شدید بعد از مصرف دارو وزنم پایین آمد، در واقع در دوران حاملگی هم مشکل تیروئید داشتم اما چون آزمایش های ابتدای حاملگی سالم بود دکتر متوجه کم کاری تیروئید من نشد

فردا دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:27 ب.ظ

تلدش مبارک... شمام خسته نباشی!
این آقای دکتر هم خیلی زیاد کار میکنه ها! بهشون بفرمایید پول همیشه هست کنار خانواده بودنو از دست نده!

مرسی عزیزم
چشم بهشون میگم

زهره چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:01 ب.ظ http://donyayemanoto.blogsky.com

سلام آنی خانم
تولد عسل جون با تاخیر مبارک برای منم دعا کنین مامان بشم مامان یه بچه سالم

سلام ممنون عزیزم
انشاالله

مامان جون شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام مطالب هر دوتا جالب بود اما مطالب اقای دکتر ک مربوط ب بیمارها بود کلی من ب خنده اورد

مرسی عزیزم

زهره خاموش شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام
دخمر مرداد ماهیتونو ببوسین دخمر منم 30 مرداد 3 سال پیش دنیا اومد ....امسال روز دختر و تولدشو با هم برگزار میکنیم باشد که رستگار شویم
خرج و برج زیاده ...کادو چی بخرم ؟ نمیدونم شما پیشنهاد چی دارین ؟
ضمنا سفرتون به خیر باشه انشاءالله

سلام دختر من تیر ماهی هست
تولد دختر شما هم مبارک
من پیشنهادم فقط طلا هست،یا اگه دوچرخه نداره براش بخرید

الی دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:24 ب.ظ http://mohsenelham.blogsky.com

به ما هم لاینتونو میدین من از دنبال کننده های وبلاگ آقای دکتر هستم؟؟؟؟

بعد از این که گفتم لاین بعدش پشیمان شدم اما شما تو خصوصی شماره بذار اگه دکتر تایید کرد حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد