در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

جهش ژنی

این روزها دچار جهش ژنی شده ام ،حس ششم به شدت قوی شده. و از پشت نقاب چهره ها درون آدم ها را بهتر می بینم، می فهمم که طرف مقابلم دارد دروغ می گوید، تظاهر می کند، می فهمم پشت هر حرفی که میزند چه منظوری نهفته است، حتی گاهی به گذشته بر می گردم و بعضی حرف ها را مرور می کنم، حرف هایی که قبلا خیلی سطحی از کنارشان رد شده ام و متوجه منظورو هدفی که در بیان آن حرف وجود داشته نشدم اما الان بعد از آن جهش ژنی به راحتی می فهمم منظورش چی بوده، خوشحالم که آن زمان اینقدر ساده بودم که نفهمیدم منظورش چه بوده و تقریبا طرف به هدفش که احتمالا تخریب من بوده نرسیده، و خوشحالم که الان متوجه منظورش میشم اما الان آنقدر ظرفیتم بالا رفته که باز هم مهم نیست چه گفته و با چه منظوری. 

این روز های یکی از تفریح هایم سفر به گذشته است وکشف مجهولات ،،حس عجیبی دارد این کشف ها، بهتر می فهمم دوستانم چه کسانی بودن و بد خواهانم چه کسانی،، 

منظور از گذاشتن این پست بیان درگیرهای ذهنی ام نیست چون  امروز از همیشه ذهنم بازتر و آزادتر هست، 

منظور کشف جهش ژنی بود. 

تمام

نظرات 12 + ارسال نظر
فردا چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:31 ب.ظ

خوش بحالت... من که هنوز خیلی چیزها رو نمی فهمم...

گاهی زیاد خوش به حالم نیست آخه اون کسی که الان متوجه منظورش میشی برات با ارزش هست بعد دچار سردرگمی میشی

زهره خاموش شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:27 ق.ظ

داشتن جهش ژنی مذکور صبر و تحمل و ظرفیت بالا میخواد که خودآدم داغون نشه...

خدا را شکر زمانی به این جهش رسیدم که دوست دارم برای دل خودم زندگی کنم و حرف دیگرون مهم نیست

الی دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:22 ب.ظ http://mohsenelham.blogsky.com

سلام عزیزم...چرا دیر به دیر پست میزارین؟؟؟؟
پست های آقای دکتر رو هم دنبال میکنم....
...
میتونم بگم منظورتون از جهش ژنی همون گذر زمان و به دست اوردت تجربه هاس....
آنی جون تجربه به آدم خیلی چیزا یاد میده وآدم پخته تر میشه....
به نظرم تو این دوره زمونه هرچی ادم کمتر متوجه منظور اطرافیان بشه بهتر...آدم فکرو خیالش راحتر...

سلام عزیزم، حالا بازم دیر به دیر هم خوبه آره واقعا تجربه ارزش زیادی تو زندگی داره اگه تو بیست سالگی اینقدر تجربه داشتم خیلی بهتر زندگی میکردم

maryam.k پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:53 ق.ظ http://marabekhaateratnegahdar.blogsky.com

خوشبحالت عزیزم...
کاش منم میفهمیدم

حتما می فهمی بذار به سن من برسی

×بانو! پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:37 ب.ظ http://x-banoo.blogfa.com/

خوبه ولی سخته...
مخصوصا وقتی از کسی نا امیدت کنه که بهش امید بستی...

خوبه اما این روز ها فقط به خودت امید داشته باش

خانم دوری یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام آنی جان
حالت چطوره ؟ امروز اتفاقی به وبلاگت برخوردم و گفتم احوالی ازت بپرسم . عماد خوبه ؟ عسل بزرگ شده ؟ همسر محترمت خوبن ؟‌خودت در چه حالی ؟ امیدوارم اوضاع زندگی روبراه باشه .
مراقب خودتو و بچه ها باش .

سلام عزیزم
ما همه خوبیم
شما خوبی؟
آدرس وبلاگت را برام بذار

بهار شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:33 ب.ظ http://mustbebetter.persianblog.ir/

من یه بار دخترداییم بهم یه چیزی گفت یک سال بعدش که یادش افتادم کلی گریه کردم !!!
اون موقع نفهمیدم چه راحت توهین کرد !

خیلی سخته اشکال نداره

مامان جون پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:49 ب.ظ

سلام بعضی موقع جهش ژن خوب و بعضی مواقع هم نه.سفر خپبی رو براتون ارزو دارم

سلام بله بستگی داره چه جوری بهش نگاه کنی
مرسی عزیزم

maryam.k یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:00 ب.ظ http://marabekhaateratnegahdar.blogsky.com

سلام انی جونم...
توجایی؟
پست جدید لطفا...
راستی من لاینمو پاک کردم فقط تلگرام و واتس اپ دارم...

سلام خوبی؟
همین جا
چه حیف شد

نیما چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:30 ق.ظ

سلام. میببنم چهره شناس شدین....
میبینم که سفر هم به گذشته رو دارین....
میبینم که.... دنیا هنوزبالا و پایین داره واسه من

سلام خوبی؟؟
خوبه که هنوز می بینی

مژگان امینی جمعه 3 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 04:50 ب.ظ http:// mozhganamini. persianblog.ir

سلام آنی جان
یک نتیجه این فهمیدن ها این است که آدم مواظب حرفهایی که به دیگران می زند هم باشد شاید یک روز او یک جهشی کرد که از حرف ما ناراحت شود. به نظر من زندگی سخت تر می شود.
خوب است دیگران را ببخشیم و از خدا بخواهیم که ما هم بخشیده شویم.

سلام عزیزم
چقدر قشنگ گفتی
چشم، انشالله که خدا می بخشه تمام امیدم به بخشش خداست

مامان جون چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:08 ق.ظ

سلام انی خانم مطلب جدید نمیزاریید.اقای دکتر لیشتر از شما وقت سر زدن دارنا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد