در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

مسافرت

مدت ها بود که همسر برای رفتن به مسافرت برنامه ریزی میکرد این بار تصمیم گرفتم دخالت نکنم و سکان هدایت را کامل به دست آقای همسر بسپارم، بالاخره کارها تمام شد و بلیط ها رسید من تمام تلاشم را کردم که غر نزنم، به برنامه ریزی هایی که خراب شد ایراد نگیرم، دوست داشتم توی اون یک هفته تمام تلاشم را بکنم که هم به خودم و بقیه خوش بگذره سخت نگیرم... 

خوشبختانه بچه ها هم خوب بودن با اینکه غذا های آنجا اصلا با ذائقه ما جور نبود و من فقط خدا خدا میکردم مریض نشن و همه چیز به خیر گذشت، من کلی خوراکی با خودم برده بودم از جمله پسته که عسل هر موقع گرسنه بود از این پسته ها می خورد توی هتل بانکوک میشد برای بچه ها خودم غذا درست کنم و خیلی خوب بود اما هتل پوکت آشپزخانه نداشت و دست من بسته شد، 

داشتم می گفتم با اینکه دوست داشتم بی خیال همه چیز فقط از مسافرتم لذت ببرم یکنفر مدام بهم استرس وارد می کرد بگذریم. 

خیلی خوش گذشت، خیلی‌ عالی بود... 

جای همگی خالی. مسافرت بی نظیری بود، خداییش اینقدر از تایلند بد می گن ما که چیزی ندیدیم. هر کس برای تفریح می رفت واقعا جاهای دیدنی و طبیعت زیبا و بکری داشت خلاصه بستگی داره به چه نیتی بری 

بهترین قسمتش باغ وحش بی نظیرش بود و جزیره های واقعا سر سبز و زیبایش 

امیدوارم قسمت همه بشه خودشون برن و ببینن.

پ ن. عسل از ساعت 4صبح بیدار شد دیگه نخوابید مدام منو بیدار می کرد و خلاصه کلی بهانه گیری تا ساعت 6دیگه من بیدار شدم، وقتی چشمامو باز کردم نگاهم میکنه و میگه مامان پاتریک دماغ نداره... 

این درگیری ذهنی باعث شده بود ساعت 4صبح بیدار بشه و دیگه نخوابه.. 

نظرات 11 + ارسال نظر
مرجان _رشت سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:07 ب.ظ

ایکاش درگیری ذهنی ما هم در همین حد بود...در حد دماغ پاتریک!
دید شما لذت بردن بود و این کمک کرد فقط زیبایی رو ببینی عزیزم
همیشه خوش باشین در کنار عزیزان

ایکاش
مرسی عزیزم

داش آکل یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:42 ب.ظ

چه جالب! واقغا دید خوبی داره عسل.
اما چرا 4 صبح؟ خواب میدیده مگه؟

نمیدونم!!! شاید خواب دیده

مامان جون چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 06:50 ق.ظ

سلام انی خانم خوشحالم پست جدید گذاشتید پسر منم دو سالش ۴ونیم صبح درخواست پلو کرده بود.انشالله سفرهای بعدی عالی تر

سلام عزیزم
حتما خواب پلو دیده
خدا حفظش کنه
مرسی عزیزم

مژگان امینی چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:42 ق.ظ http://mozhganamini. persianblog.ir

سلام آنی جان
همیشه به سفر و خوشی
خوب مثبت اندیشی کار مداوم و هر لحظه ی ما باید باشد

سلام عزیزم
بله حتما... این هم جزء وظایف مادری هست

فردا جمعه 1 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:48 ب.ظ

تا باد سفر بادا!
خوشحالی و لذت بادا!

انشاالله

سیمین دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:32 ق.ظ http://tiktakha.blogsky.com

سلام
حال شما خوبه.
من از وبلاگ آقای دکتر اومدم اینجا.
منم بچه هام شرایط سنی بچه های شما رو دارن ولی همش از فکر کردن به مسافرت با وجود دو وروجک شیطون تنم می لرزه بماند که غذای خیلی از کشورهایی که راحت تر می تونیم بریم به مذاق ما و بخصوص بچه های بد غذا نمی سازه و همش باید در حال آشپزی باشم.

سلام عزیزم
مسافرت با بچه سخت هست اما خداییش بچه های من تو مسافرت زیاد اذیت نکردن فقط ما محدودیت داشتیم همه جا با بچه نمیشد برق

مژگان امینی سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:41 ق.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام
آنی جان الان توی سفرنامه ی دکتر خوندم خداوند خاله تان را رحمت کند.

سلام عزیزم
ممنون خدا رفتگان شما را هم رحمت کند

مریم شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:01 ق.ظ http://saghf.blogsky.com

سلام آنی جون
عزیرم خیلی خوشحالن که بازم می نویسی
به وبلاگ آقای دکتر سر می زدم
فکر نمیکردم بازم بنویسی عزیرم.....خوشحالم
همیشه به سفر و شادی
عسل و عماد و جون رو ببوس

سلام مریم جونم خوبی عزیزم؟؟
بچه ها خوبن؟؟
مرسی که بهم سر زدی
چشم شما هم بچه ها را ببوس

سنجاقک پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:16 ق.ظ httphttp://sanjaaghak.persianblog.ir/

از وب همسرتون اومدم اینجا..
بعد از خوندن سفرنامه شون کلی غبطه خوردم به شما!!ماشالا هزار ماشالا
ایشالا سلامت باشین همیشه و به سفر با دسته گلاتون..

خوش آمدین
غبطه برای چی؟؟
مرسی عزیزم

نگین الوند چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:38 ب.ظ http://languagedownload.ir

دروود
بنده به کمک جمعی از همکاران و دانشجویان زبان ، سایتی را راه اندازی کرده ایم که در آن منابع معتبر آموزشی زبان های خارجه را برای دانلود با لینک مستقیم قرار می دهیم. برای هر پست زحمت بسیار زیادی کشیده می شود و برای تولید هر یک از مطالب سایت زمان زیادی صرف می شود . سعی ما بر این است تا هر روز حداقل یک منبع آموزشی را معرفی نماییم.منت می گذارید که به سایت ما نگاهی بیاندازید و نظرات سازنده خود را به ما ارائه دهید. همچنین باعث افتخار و دلگرمی ما برای ادامه راه می باشد که اگر سایت ما را قابل دانستید آن را با عنوان "آموزش زبان" در سایت خود لینک نمایید.
با تشکر

maryam.k سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:23 ب.ظ

سلام انی جووووونم...
اخی همیشه به سفر
پاتریک منو یاد جغد هری پاتر میندازه...عسل هم پاتریک میبینه جیگر خانم؟

سلام عزیزم
ممنون
آره شدیدا علاقه داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد