در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

روز اول پیش دبستانی

دیروز صبح با عسل رفتیم جشن که به مناسبت ورود بچه ها به پیش دبستانی بود خلاصه جشن خیلی خوبی نبود بعد از نواختن چند آهنگ با ارگ بچه ها رفتن داخل سالن و مادرها تو حیاط و بعد از تقسیم بندی بچه ها ما رفتیم دم کلاس ها و با مربی بچه ها آشنا شدیم و گفتن ساعت ۱۱بیاید دنبال بچه ها منم رفتم ساعت ۱۱ برگشتم دست عسل را .رفتم و رفتیم سمت ماشین توی راه بهش میگم خوش گذشت 

عسل هم سریع گفت بله خیلی خوش گذشت من دوست دارم هر روز بیام پیش دبستانی اینجا به ما خیلی خوش میگذره...

من ماتم که تو این یه ساعت چیکار کردن دل و دین بچه رفته و دوست داره هر روز بیاد ...اما ته دلم خوشحالم که دوست داشته 

که یکدفعه خودش گفت مامان :خانم مربی گفت اگه مامان ها پرسیدن خوش گذشت این جواب را بدیم ...بله اینجوریاست 

پ.ن:عسل میگه مامان کاش میشد برم پیش فرشته ها و بگم منو یه باره دیگه بیارن به زندگی اما این دفعه من بچه اول باشم نه عماد ...

عکس عسل با لباس پیش دبستانی توی کانال هست آدرسش هم چند پست پایین تر 

بدرود

نظرات 8 + ارسال نظر
پریسا شنبه 1 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 08:52 ق.ظ http://roga2.blog.ir

سلام.
تبریک میگم عزیزم
من ادرس کانال رو پیدا نکردم

وانی یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 04:53 ب.ظ

ای جوووونم به عسل و آرزوهای جالبش چرا آیکون گل و بوس نداره اینجا پس من چطور ابراز علاقه کنم


داره آیکون بوس و ...

Nima پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 08:49 ب.ظ

سلام خواهر. خوبین؟ فکر کنم منو یادتون رفته باشه. بعد از مدت ها برگشم وبلاگم رو ببینم. دو سه سالی هست تهرانم. ماشالله آقا عماد و عسل خانم بزرگ شدن. انگار دیروز بود عسل خانم متولد شد. برم وبلگتون رو بخونم تو این مدت چی نوشتین

Nima پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 08:54 ب.ظ http://sanil60.blogfa.com/

سلام خواهر. خوبین؟ فکر کنم منو یادتون رفته باشه. بعد از مدت ها برگشم وبلاگم رو ببینم. دو سه سالی هست تهرانم. ماشالله آقا عماد و عسل خانم بزرگ شدن. انگار دیروز بود عسل خانم متولد شد. برم وبلگتون رو بخونم تو این مدت چی نوشتین
Kalagheesefid@
منو به کانالتون اضاف کنید در صورت امکان.‌با لینک نشد بیام

Nima پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 08:57 ب.ظ http://sanil60.blogfa.com/

میبینم که عسل خانم میرن مدرسه
میبینم که مسافرت تبریز رفتین
میبینم که لاکچری بودین
میبینم که....

زهره یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1396 ساعت 11:57 ب.ظ

سلام آنی عزیز.تسلیت من رو بپذیرید و منو تو غمتون شریک بدونید.
روحشون شاد.براتون صبر آروزو میکنم

اناهیتا جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 08:16 ب.ظ

سلام انی جون آدرس کانالی که دادیه چرا اینجوریه.... اخه نمیاد بالا....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 03:02 ب.ظ

سلام
نه واقعا چرا دیگه نمی نویسین؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد