در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

آیا همین نزدیکی ها کسی نیاز به کمک ندارد؟؟

 

توی هفته گذشته یک روز آقای همسر برای معاینه دانش آموزان یکی از مدارس استثنایی شهرمون به آنجا رفت. 

حدود ۶۰ دانش آموز پسر که از نظر هوشی درحد آموزش پذیر هستند. 

آقای همسر وقتی آمد خانه گفت همه اون بچه ها مشکل داشتن و لازم بود که  آزمایش بدن٬ ولی هر بار می خواستم براشون آزمایش بنویسم مربی بهداشت مدرسه می گفت :آقای دکتر وضعیت اقتصادی خانواده های این بچه ها اینقدر خراب است که حتی پول آزمایش هم ندارن و نوشتن این آزمایش ها فایده ای نداره چون هیچکدوم انجام نمیدن .حتی وقتی یکی از بچه های مدرسه نیاز به عینک داشته معلمای مدرسه پول روی هم گذاشتن و براش عینک خریدن...!!!! 

 

 نمی دونم بدبختی باعث می شه بچه ها عقب مونده بشن یا عقب ماندگی باعث بدبختی است؟!!!  

به این فکر میکنم که بعضی ها برای کمک به بچه های کشورهای دیگه پا می شن میرن اون سر دنیا وکلی سر و صدا راه می اندازن..آیا همین نزدیکی ها کسی نیاز به کمک ندارد؟؟ 

 

دلم می خواست اینجا یه شماره حساب اعلام کنم .. 

اما میدونم همه ما دور و برمون کسانی هستن که می تونیم کمکشون کنیم.  

 

 

دندان شیری

امروز بالاخره اولین دندون  شیری عماد افتاد...یادم افتاد به زمانی که تازه داشت دندون در می آورد...با چه زجری این دندون ها در آمدن با درد و تب وهزار مشکل ....اما هر دندونی که بیرون می زد کلی ذوق میکردیم  ...وقتی می خندید اون دندون های کوچیک پیدا می شدن و لبخندش زیبا می شد. 

حالا باید منتظر باشم تا یکی یکی این دندون های کوچولو بیفتن و جاشون دندون های درشت و بی ریخت در بیاد وقتی میرم مدرسه تقریبا همه بچه های کلاسشون بی دندون هستن و جای اون دندون های ریزه میزه دندون های بزرگ و اکثرا کج و کوج در آمده. 

دندونشو انداختم.. 

عماد امده میگه دندونمو بده بذارم زیر بالشتم تا صبح شما برش دارین جاش کادو بذارین... 

من از توی سطل دندونو پیدا کردم و گفتم من الان کادو نخریدم بذار فردا شب بذارش زیر بالشتت  

میگه باشه!! 

من :مگه قرار نبود فرشته ها کادو بیارن. 

عماد :خوب حالا شما فرشته این دیگه