در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

یک روز خوب یک حس خوب

1-خوب تبریک مرا با کلی تاخیر بپذیرا باشید 

خانم های عزیز روزتان مبارک 

2-یادمه سال قبل  آقای  همسر روز زن را به من تبریک نگفت و منم اینجا یک پست گذاشتم که حالا هر چی میگردم پیداش نمی کنم تا لینکشو بذارم .

اما امسال هم بهم اس داد و هم از سر کار زنگ زد و مدتی طولانی بعد از مدتها با هم تلفنی صحبت کردیم (دست همراه اول درد نکنه بابت هدیه یک روز مکالمه رایگان )کلی حر ف زدیم و گفتیم ...مثل قدیما ...

بعدم یک کادوی خوب ...خلاصه همه اینها باعث شد که من یک روز خوب را تجربه کنم .البته کادو اصلا ربطی نداشت ببینید ترا خدا ما خانم ها چقدر کم توقع هستیم .به پیامی و سلامی ...همین کفایت می کند .

پیش خودم گفتم انصاف نیست ..سال قبل امدم اینجا جار زدم که همسرم به من تبریک نگفت ....حالا امسال باید جبران کنم این همه محبتش را ...عزیزم ممنون 


3-چیزهایی هستن تو زندگی که مثل یک رویا می مونن دوست داری به دستشون بیاری اما وقتی بهشون میرسی می بینی اصلا ارزششو نداشتن  و کاش همیشه رویا می موندن اونجوری قشنگتر بودن ...کاش 


4-آقای همسر بعضی وقت ها به من غر می زند که به وبلاگت سر بزن شاید کامنت داشته باشی .چند روز قبل چنان اصراری داشت که فکر کردم حتما خودش برام کامنت گذاشته .بهش می گم برای من کامنت گذاشتی میگه :نه .من که ادرس خانه جدیدتو ندارم .گفتی فقط به دوستان واقعی ادرس میدم به من که آدرس جدید را  ندادی .

خوب باید عرض کنم آدرس جدیدی وجود نداره 

چون فعلا حس نوشتن نیست چه برسه به یک وبلاگ جدید ...همین جا هستیم در خدمتتون 

بعدم دلم نمیاد این ارشیو این تاریخچه را ول کنم و برم  :)

5- شاید به زودی یک سری عکس جدید بذارم شاید هم تا بعد از تولد عسل صبر کنم .

دوستان واقعی  مواظب خودتون باشید .بای 

نظرات 17 + ارسال نظر
سوری سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:07 ق.ظ

خوشحالم بوی حس خوب میاددددددددد منتظر عسکاممممممم

عزیزمی

خواننده خاموش سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:42 ب.ظ

موفق باشی
سال خوبی داشته باشی بهمراه عزیزانت

ممنون عزیزم

فاطمه چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:18 ق.ظ

شماکلا فکرکنم یه کم حساسید حتی الان که دارید ازهمسرتون تعریف می کنید می گید باتشکر ازهمراه اول بابت یک روز مکالمه رایگان

یعنی اگه اون نبود همسرم زنگ نمی زد
حداقل من خواننده اینطوری می فهمم

زندگی رو آسون تربگیرید.
اینطوری هم برای شما آسون ترمی شه هم همسر وهم بچه ها

شما نگران نباش

ربولی حسن کور جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:40 ب.ظ http://www.rezasr2.blogsky.com

سلام
آی گفتین فاطمه خانوم!!

سلام همسر عزیزممم
قدم روی چشم ما گذاشتین اونم نه یک بار دو بار
بله دقیقا فاطمه خانم درست برداشت کردن

ربولی حسن کور جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:54 ب.ظ http://www.rezasr2.blogsky.com

سلام
آی گفتین فاطمه خانوم!!

سلام همسر عزیزممم
قدم روی چشم ما گذاشتین اونم نه یک بار دو بار
بله دقیقا فاطمه خانم درست برداشت کردن

ژیلا شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:19 ق.ظ

وانی سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:28 ق.ظ

منم یه دوست واقعی بدونین توروخدا گناه دارم! اعتراف می کنم که یه مدته اعتیادم به وایبر باعث شده از چک کردن هر روز وبلاگ ها جا بمونم البته اونقدر در مورد وبلاگ شما به در بسته خوردم که دیر دیر سر می زدم. الان باید روز آقایونو تبریک بگم کم کم! فعلن که صدای خروپفش نمیذاره بخوابم عسلتونو بماچین تا سر فرصت عکسشو ایشالا ما بماچیم

حتما
خوب بگین
حتما

بهاران سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:42 ق.ظ http://hamishezendegi.blogfa.com/

سلام آنی جون. خوشحالم که بهتری و می نویسی. سال جدید و روزت با تاخیر مبارک.

سلام عزیزم ممنون

مریم پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:00 ق.ظ http://saghf.blogsky.com

این روزا حال و روز خوبی ندارم ما دوستان فدیمی مثل شما رو نمیشه نخوند
همیشه بهت سر میزنم
خوشحالم که خوشحالی آنی جون
بچه ها رو ببوس....

خیلی ناراحت شدم مریم جون
خدارحمتش کنه مادرت را روحش شاد
ممنون که سر میزنی عزیزم

شیرین امیری یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:20 ب.ظ

آنی خانم عزیز خوشحالم که بهترین

ممنون
در مورد نظر خصوصی
چرا آخه ؟؟؟

شایان دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:41 ب.ظ

کاش خانمه منم مثله شما سختگیر بود اما یه بچه واسمون میاورد به من میگه ظرفیته شو داری خودت بیار اخه اینم حرفه؟

مگه من سختگیرم
خوب بیار

محیا چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:55 ق.ظ http://khatrate-man.mihanblog.com

سلام وب قدیمی ای دارید به منم سر بزنید دوست داشتید کامنت بذارید ..
عسل جونی هم خیلی خیلی خوشگله خدا براتون نگهش داره

سلام
حتما
ممنون

مژگان امینی چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:43 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام
همه ی روزات مبارک باشه و خوشحال باشید همیشه

سلام عزیزم
ممنون

مریم جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:39 ق.ظ

سلام آنی جون
خوبی عزیزم
آپ نمیکنی...تقریبا هر روز منتظر پست جدیدم
بچه هارو ببوس

سلام عزیزم
شاید
حتما

[ بدون نام ] جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:56 ب.ظ

http://ngh2.blogsky.com/1392/03
اینجا بود !(نمک رو زخم ریختن)!!!
من درکت می کنم!ما ذنهای ابانی خیلی حساسیم!
و این خوبه! اگه مردها بفهمن البته!
حالا کادو چی گرفتی!!!

ممنون از نمک ..با نمک
شما ؟؟؟

هستی یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:03 ب.ظ

به به آنی جون
خوشحالم که خوبی

ممنون عزیزم

تولد چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:40 ب.ظ

سلام آنی
چطوری؟
روزت با تاخیر مبارک
یعنی روزمون حتی !
خو منم ی خواننده ی خاموشم که روشن شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد