در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

خواب عجیب

چند شب پیش یه خواب عجیب دیدم .خواب دیدم که یکی از عزیزانمو تو خواب از دست دادم مدام گریه و زاری میکردم ٬به همه تلفن میزدم تامطمئن بشم این اتفاق افتاده یا نه همش فکر میکردم شاید اشتباه می کنن و اون شخص نمرده ٬اما همه می گفتن که باید بپذیرم که این اتفاق افتاده

تا اینکه یکنفر یه درختی را بهم نشون داد و گفت اگه بتونی از میوه های این درخت بچینی هر آرزویی بکنی برآورده می شه .میوه های اون درخت یه چیزی بود بین میوه درخت کاج و انگورو شاخه های خیلی محکمی داشت . منم دستمو دراز کردم تا میوه را بچینم و آرزو کردم که اون شخص زنده بشه

میوه را گرفتم دستم و بدون اینکه خیلی محکم بکشم میوه کند و من از خوشحالی در پوستم نمی گنجیدم و می گفتم حالا من به آرزو می رسم ...

که یکدفعه از خواب پریدم و دیدم به آرزوم رسیدم و اون شخص کنارم توی خواب نازه

وای خدایا شکرت که اولا خواب بود دوما به آرزوم رسیدم .


امروز هم رفتیم سیزده بدر جای شما خالی بد نبود .چند تایی از عکس های  جایی که رفتیم را براتون تو ادامه مطلب میذارم .اگه دوست داشتین ببینین.

این عکس سبزه ای که برای عید انداختم  وسطش سبزه ماشه و کنارش هم که معلومه عدس



این عکس طبیعت پاک شهر ماست (البته بیرون شهر)






این چشمه از زیر کوهی که عکسش بالاست جاری شده اسم این چشمه وقت و ساعته یعنی که در یک شبانه روز یک ساعت آب داره و مدتی آب نداره یعنی هر ساعتی که دلش بخواد جاری می شه و یه مدت بعدش قطع می شه علتش چیه من که نمی دونم شاید آب در دل کوه ذخیره می شه و هر وقت به یه حدی رسید جاری می شه !!!

نظرات 28 + ارسال نظر
یک دانشجوی پزشکی شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ق.ظ

سلام.سال نوتون مبارک باشه ببخشین خییل دیر اومدم.خوابتون هم ایشالله که خیره.ایشالله سیزده بدر خوش گذشته

سلام
اشکال نداره
از شما هم مبارک
خیر است انشاالله و معنیش طول عمر اون شخصه
جای شما خالی بد نبود

مژگان امینی شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ق.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

به به !چه جای قشنگی ! چه چشمه ی جالبی!
ما چون همسایه ها نبودند و کمتر امکان استفاده از حیاط را داریم با مهمانانمان رفتیم توی حیاط خانه ی خودمان

جای شما خالی
فقط بعضی وقتها باد سردی می وزید
یادم یه سال ما هم همینکار رو کردیم با این تفاوت که ما رفتیم رو پشت بام

رضا شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:01 ق.ظ http://pesarak.net

من نفهمیدم
منظورتون همسرتون بود یا پسرتون عماد؟

بهر حال امیدوارم سال خوشی رو شروع کرده باشی
اولش که بد نلژبوده
به آرزوت رسیده

همیشه پیروز باشی

بیشتر دقت کنی متوجه می شی
ممنون همچنین شما
ممنون
در مورد اون نظر خصوصی هم اید بگم من با این ...چیزا مشکلی ندارم ما از سرویس رایگان اونا استفاده می کنیم اونا هم از فضای وبلاگ ما
ولی بازم در هر صورت ممنون

medisa شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 ب.ظ

slm!
khabe ajibi bud vali khob akharesh khatme b kheir shod
sabzatuno khodetun sabz kardin??
ax haye ghashangi bud,etefaghan chand ruz bahs shode bud k shahre kord jahaye sarsabze ghashangi dare,kolli chesme dare,man yade shoma budam un moghe

سلام خانمی
خوبیش همین بود که آخرش به خیر گذشت
با اجازه شما کار خودمه البته چند تا سبزه درست کردم همه هم قشنگ شده بودن ولی عکس این یکی را گذاشتم که دوستان زیاد اذیت نشن
آره تا دلت بخواد شهرکرد چشمه داره و سرچشمه دو رودخانه بزرگه زاینده رود و کارونه و جاهای دیدنی زیاد داره اما در واقع ما دیروز رفتیم یه جای خلوت که زیاد هم جالب نبود فقط به خاطر اینکه جا گیرمون بیاد جاهای خیلی دیدنیش را از شب قبل باید بری چادر بزنی و جا بگیری
چون از استان های هم جوار خیلی ها برای سیزده میان اینجا مخصوصا اصفهان

×بانو! شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ب.ظ http://delneveshteha-007.blogfa.com/


سبزتون چه قشنگ شده عزیزم

ممنون عزیزم

باران شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.drzss1368.blogfa.com

سلام انی جوووووووون
خوبی؟؟؟
وای چه خواب عجیب و جالبی دیدی!!
خدارو شکر که به ارزوت رسیدی!
وای چه سبزه خوشگلی داری!!!!
حسابی هنرمدیااا
من عاشق چشمه هستم!
خوشحالم ۱۳ به در بهت خوش گذشته!
ما که جایی نرفتیم
به جاش مامان بزرگم خونمون بود و الانم هست!

سلام باران عزیز
مرسی خوبم
تو چه طوری
وقتی برام کامنت میذاری حس می کنم کلی انرژی داره نظرت و یه جورایی منو شارژ می کنه
هنرمند که نه می شه گفت هیچ هنری ندارم
خیلی خوش نگذشت آخه این جور جاها بیشتر به بچه ها خوش می گذره
آخیش چرا؟حداقل تا یه پارکی جایی می رفتین
خوب مامان بزرگ را هم می بردین
سلام ما را هم به مامان بزرگ برسون

طاهره شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:26 ب.ظ http://gliar.blogsky.com/

سلامت بودن عزیزان برای آدم خیلی ارزش داره و در لحظه آدم حاضر به انجام هر کاری میشه!
خدارو شکر خواب بوده
عکس سبزتون خیلی قشنگ بود.من اگر قرار باشه تو ادامه ی زندگیم سبزه بذارم و آلزایمر نگیرم حتما این شکلی درست می کنم!
امیدوارم که خوش گذشته باشه...

دقیقا خیلی ارزش داره خیلیییییییی
خدا را شکر
سبزه ماش خیلی قشنگه اما زود خراب می شه
وقتی ماشها خراب شدن از اون وسط سبزها درشون آوردم اما عدسها خوب موندن

ماریا شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:10 ب.ظ http://maryaali.blogfa.com

سلام عزیز دلم
خدا رو شکر که خواب بود
خوشحالم که بهتون خوش گذشته

سلام خانمم
واقعا خدا را شکر
خواب بدی بود
ممنون

شهاب حسینی شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 ب.ظ http://www.roozneveshtam.blogfa.com

سلام

من هم مثل بقیه از سبزه قشنگتون لذت بردم .

عکس دوم رو فکر کنم از توی ماشین گرفتید ، عکس سوم رو هم شک دارم ، اما باز از همون کوه با زاویه ی دیگه یی هست !

خوش بحالتون که در یک فضای کاملا پاک زندگی میکنید ، خیلی دوست دارم امسال به کوهرنگ سفری داشته باشم !
یک سفارش هم از آیت الله روحانی که بزرگترین معبر خواب در ایران هستند ، ایشان میگویند : خوابهایتان را برای کسی تعریف نکنید چرا که اگر خیری داشته باشد ، از بین میرود و اگر شری داشته باشد ، گردن بار طرف میشود !
در ضمن من و شما هم نمیتونیم از ظاهر خواب به خیر وشر بودن آن پی ببریم !

موفق باشید

سلام
مرسی
درسته عکس دوم و سوم از توی ماشین گرفته شدن
در عوض امکانات کمتره نسبت به شهر های بزرگ اما خداییش می ارزه
انشاالله که سفرتون به کوهرنگ جور بشه ما هم در خدمتیم
چشم دیگه خوابمو نمی گم البته اگه بتونم :))
ممنون

رضا (پسرک .نت) شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ب.ظ http://pesarak.net

ممنون که بالاخره اومدی توی وبلاگ بنده

در مورد اون هم
درست میگید!
دیگه به کسی این جور کد ها رو نمیدم

خواهش من که قبلا هم آمدم
من فقط نظر شخصیمو گفتم شاید همه مثل من فکر نکن

علی شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:10 ب.ظ http://aliharirsaz.mihanblog.com

سلام خسته نباشید دوست عزیز من شما رو لینک کردم شما هم اگر مایل بودید منو با موضوع راز بهتر زیستن و بهتر زندگی کردن لینک کنید ممنون.

سلام
ممنون

زندگی جاریست... شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ب.ظ http://parvazz.wordpress.com/

سلام
خوابتون که ایشالا خیره.
عکسها هم جالب بود. اون دور و اطراف درخت نداره یعنی؟

سلام
ممنون
چرا درخت داشت
البته ما رفتیم یه جایی که خلوت باشه
دور اون چشمه هم پر از درخت بود اما دوست نداشتم عکس مردم را بذارم چون کلی آدم زیر اون درختها نشسته بودن

×بانو! شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ب.ظ http://delneveshteha-007.blogfa.com/

عکس اولیه برای ساعت 6 ِ، واسه همین هیچکس نیست

وای یعنی شما ۶ صبح اونجا بودین!!!

سارا از ژوژمان یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:42 ق.ظ

:-)

علی راد یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ق.ظ

سلام آنی
خوابتون که ایشالا خیره.
آنی سبزه ات خیلی خوشگله تا حالا این مدلیشو ندیده بودم.
من که عاشق طبیعتم خیلی زیباست. دلمون وا شد.
یا علی

سلام علی
ممنون
از اختراعات خودمان است
تشریف بیارین بیشتر دلتون باز بشه

ر-ق یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ب.ظ http://http:/

خواب را باید همیشه خوب تعبیر کرد ، بهتون تبریک میگم که شما هم خوب تعبیر کرده اید .

ممنون

علی راد یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:24 ب.ظ

باشه آنی کی بیایم؟

هر وقت دوست داشتین تشریف بیارین
ما در خدمتیم

رضا (پسرک .نت) یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:06 ب.ظ http://pesarak.net

:ـ) :-) :) :-)

مرجان یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ب.ظ

سلام
خوبی انب جون؟
عکس سبزت رو دیدم دلم یه طوری شد.پارسال تو وبلاگم عکس سفره هفت سینم رو گذاشتم بود با عروسک گاو خودم!خیلی خوشگل بود.امسالم عکس گرفتم البته.بیخیال
عید خوش گذشت ؟ما هم رفتیم باغمون.هر سال میریم اونجا و ملت میان پیشمون.البته امسال فقط حدود ۲۵ نفر بدیم.یه سری نبودن.اما خوش گذشت.
جای شما خالی
ماه اردیبهت زیباترین ماه برای رشت هست.تشریف بیارین اینورا.

سلام مرجان عزیز
واقعا راسته که میگن دل به دل راه داره امروز داشتم بهت فکر میکردم و پیش خودم می گفتم باز مدتیه این خواهر ما غیب شده
خوب یه وبلاگ بزن بابا
جای شما خالی حیف که زود گذشت
برای شهر ما هم همینطور شما هم تشریف بیارین
اگه آمدنی شدیم خبرت می کنم :)

خانم ورزش دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ق.ظ http://sahar444.blogfa.com/

سلام خوابتون انشاالله که خیره گریه تو خواب خوبه عکس هاهم قشنگ بود ولی عکس سبزه اتون باز نشد!

سلام
ممنون
چرا باز نشد؟!!!
برای بقیه دوستان که باز شده

مرجان دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:46 ب.ظ

ای خدا چقدر غلط غلوط نوشتم تو کامنت بالاییم

اشکال نداره
بر گذشته افسوس مخور

کیامهر دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ب.ظ http://javgiriat.persianblog.ir/

چه خواب سمبلیک تلخ خوش سرانجامی
امیدوارم همیشه از خوابهای بدت خوب پاشی
و لحظه های بدت خواب باشن

ممنون شما هم همینطور
انشاالله لحظه های تلخ همه خواب باشه یا حداقل کوتاه باشه

مژگان امینی دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

سیزده بدر عماد فوتبال بازی کرد؟

نه متاسفانه همبازی نداره که باهاش فوتبال بازی کنه تازه ما اصلا توپ نبردیم با خودمون
البته حسابی آب بازی کرد

پسر شیطون سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ق.ظ http://narcist.blogfa.com

سلام. خوبی؟ چه خواب جالبی. آدم حس می کنه توی بهشته...
ا؟ پس 13 رو اونجا در کردید؟!

سلام
اون وال خواب که حس می کردم تو جهنمم و عذاب الهی بر سرم نازل شده
جای شما خالی
می خواستین با ما بیاین نه با اونا برین

بی بی آبی سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام

سلام
در مورد کامنت خصوصیتون باید بگم شرمنده
در حال حاضر امکانش نیست

علی اکبر سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
ممنون از اینکه از وبلاگم دیدن کردی..
خداروشکر که همش خواب بود ..
عکسهایی قشنگی رو گرفتی .. گفته کوهرنگه ..باید جای زیبایی باشه..
امیدوارم که دیگه از این خواب ها نبینی و اگر هم میبینی آخرش ختم به خیر بشه

موفق باشی

سلام
ممنون
خدا را شکر
نه کوهرنگ نیست اما کوهرنگ هم در استان ما قرار داره
در کل استان ما جاهای سر سبز و زیبا زیاد داره که یکیش کوهرنگه

رضا (پسرک .نت) چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ب.ظ http://pesarak.net

]چه خوب
ما هر چی بنویسیم حتی شکلک هم بذاریم شما یه چیزی زیرش مینویسید

چاکریم

راستی آپم

حالا اون شکلک که پاک کردی چی بود؟
ما اینم دیگه
باش تا اموراتت بگذرد
شوخی کردم
چه جالب

علی راد چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:50 ب.ظ

خدمت از ماست

حالا فرقی نداره
ما وشما نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد