در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

ماهی شب عید و دو قلوها

تقریبا دوهفته قبل وقتی داشتیم میرفتیم خانه مادر همسر عماد چشمش افتادبه ماهی قرمزهاو گفت من ماهی می خوام.  

ما اونروز ۳تا ماهی خریدیم که ظرف سه روز مردن. 

بعدش رفتیم مغازه ماهی فروشی و یک ماهی آکواریومی خریدم که گفتن به این راحتی ها نمی میرد.  

بعد از یک هفته مرد. 

روز جمعه باز رفتیم خانه مادر همسر ...اونا ۸تا ماهی قرمز خریده بودن و عماد تا چشمش افتاد گفت :منم ماهی می خوام . 

من پول سه تا ماهی بهش دادم اما سمج شده بود که باید ۵ تا ماهی بخریم . 

مادر گفت شما سه نفرین باید سه تا ماهی بخرین. 

عماد:نخیر ما ۵ نفریم. 

مادر :بله؟!!چه جوری آنوقت.. 

عماد:آخه مامانم قراره یک دختر برا خودش بیاره و یک داداش هم برای من!!!! 

قضیه چیه؟؟ 

از وقتی عماد این کارتونهای لولک و بولک را می بینه مدام میگه مامان من یک داداش می خوام 

منم بهش گفتم منم یک دختر می خوام . 

عماد:اگه دختر بیاری می زنمش.  

منم :اگه پسر بشه نمی یارمش خانه.. 

آقای همسر با راهکار مناسب از راه رسیدن و گفتن یک دختر و یک پسر بیاریم 

که به تصویب رسید. 

حالا ما ۵ نفریم 

بعد عماد با پدر رفتن ماهی فروشی و گیر داده به پدر که باید برای خواهر و برادرم هم ماهی بخری .

ماهی فروش هم گفته وای چه پسر نازی چقدر خواهر و برادرش را دوست داره. 

 

 

پ ن:دیروز به عماد گفتم بیا تا وبلاگتو آپ کنیم که همکاری نکرد..به این زودی خسته شد؟!!! 

شاید من عجله کردم؟؟!! 

هر وقت خودش همکاری کرد وبلاگشو آپ می کنم در غیر اینصورت باید صبر کنم تا بزرگتر بشه... 

 

نظرات 21 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ق.ظ http://spantman.blogsky.com

سلام امیدوارم همیشه کانون خانوادگیتون همینجوری گرم باشه

سلام
ممنون

علی راد سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:37 ق.ظ

سلام
آب ماهی رو هر روز عوض کنید نمی میره
به عماد جون: هر چه تعداد برادر و خواهرات بیشتر بشن باز هم تو که ارشدی . بچه ارشد یه چیز دیگه است

سلام
هر روز عوض می کنیم
نخیر بچه آخر یه چیز دیگه است
نیست من اخریم
اما عماد همیشه یک چیز دیگه است

دکتر نفیس سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:19 ق.ظ http://drnafis.blogfa.com

عماد هم دست بزن داشت و ما خبر نداشتیم!
دختر نمی دیم بهش !
عیدتون هم پیشاپیش مبارک

با اجازه بزرگترها
اگه نزنه که دیگه واقعا کلاش پس معرکه است
نگو الان دیگه...
ممنون
عید شما هم مبارک

آیدا سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ق.ظ http://1002shab.blogfa.com/

شانس آوردی خاله ها و عموهاش رو نشمرده.من همیشه اونا رو هم میشمردم.
وقتی ماهی ها میمیرن عماد چه عکس العملی نشون میده؟

واقعا شانس آوردم
خیلی خونسرد رفتار می کنه
و فوری می خواد یکی دیگه براش بخریم

مریم سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ق.ظ http://saghf.blogsky.com

عزیزم
فداش بشم
چقدر ما شا الله ناز می تونه باشه این آقا پسر گل
ان شا الله همیشه خوشبخت کنار هم بمونید عزیزم

شما لطف دارین عزیزم
انشاالله شما هم شاد و خوشبخت باشین کنار گل پسرت

مریم سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ق.ظ http://saghf.blogsky.com

جیگر حواهر و داداش!!

مامان اهورا سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ب.ظ http://mivedell.persianblog.ir/

سلام عزیزم
وبت خیلی جالبه
با تبادل لینک موافقی ؟

سلام خانمی
ممنون
حتما

نسیمه سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:35 ب.ظ http://nasimesamani.blogfa.com

می بینم که در سال جدید قراره یه خونواده ی پر جمعیت داشته باشید
این دفعه یه بچه نهنگ بخرید ببینید چقدر دووم می یاره.
البته من یه نهضتی راه انداختم تحت عنوان ماهی قرمز نخریم...تو گوگل سرچ کنید می گه چرا...در ضمن برای بچه ها هم ممکنه مضر باشه باکتریه سالمونلا دارن بعضی هاشون...در این باره از دکتر ربولی بپرسید

در چند سال آینده ...
آنوقت این نهنگو کجا بذارم
ما از خدامونه ماهی نخریم
کلا هر سال بعد از عید ترتیب ماهی ها را میدهیم چون عماد همیشه ...مریض می شه
خودم میدونم اما بچه است دیگه..

نازی سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:42 ب.ظ http://nazi3700.blogfa.com

سلام آنی جون
مرسی گلم تو خیلی لطف داری امیدوارم بتونیم واسه هم دوست خوبی باشیم. میام سراغت خیلی نیاز به یه دوست مهربون و صبور دارم که مثل یه سنگ صبور بشینه و حرفامو گوش کنه.
عماد عزیز رو از طرف من ببوس

سلام عزیزم
منم امیدوارم
من گوش می کنم
منم خیلی حرفها دارم...
خسته ام فردا نگاهت را برایم پست کن....
حتما عزیزم

مرجان سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ب.ظ

سلام
الهیییییی
من هنوز ماهی نگرفتم.پارسال بهورزمون ما رو برد سر استخر ماهیش و یه ۲۵ تایی ماهی مجانی نصیبم شد.امسال خبری نیست انگار!
پیشاپیش عیدت مبارک

سلام
خوب بازم ببرشون...بعد اون ۲۵ تا را بفرست بیاد
ممنون
عید شما هم مبارک

زبل بانو سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ب.ظ http://zebelestan.blogsky.com/

یه دوقلو پسر دختر...
چقدر راحت همه چی راست وریس شده....کاش همه بچه ها اینقدر راحت به دنیا میومدن وان سختی ها رو نداشتن...
یه روز باید این عمادو بدید به من لپاشو بکشم....میخوامش...

وای من عاشق دو قلوها هستم
کاشکی
آنوقت من سالی یک بچه میوردم
اگه قول میدی زیاد نکشی دردش بیاد ...

علی راد چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ق.ظ

سلام بر ته تغاری
شاید کانون توجه رو بچه اخر باشه ولی ...
پدرم بین عموهام از همه بزرگتره ولی الان پدر بزرگم هر کاری داره پدرم انجام میده آخری که با پدر بزرگم فعلا ارتباطی نداره/ جالبه تا این چند سال اخیر خیلی به پسر کوچکیش توجه می کرد ولی الان نه /بعد اینکه نه اینکه از پسرای دیگه اش درخواست کمک نکنه ولی اکثرشون بهانه میارن کار دارم و...انگاری پدر ما بیکاره
ولی باید قبول کنیم که کلیت نداره

سلام
در مورد دخترها قصه فرق می کند

رضا چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:17 ق.ظ http://http://ghodsi10.blogfa.com/

سلام ، پیشاپش عیدتون رو تبریک میگم ، با دو موضوع جدید آپم .

سلام
ممنون

علی راد چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام آنی
آره من هم قبول دارم دخترا بی ملاحضه ترن

سلام
نخیر اینجوری هم نیست
دخترا با وفا تر از پسرها هستن

بیوطن چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 ب.ظ http://bivataan.blogsky.com

آخی ییی نازی عماد خان ...
همیشه بچه
اخریا گلن
با نسیمه هم مخالفم درسته سالمونا داره ولی خوب مواطب باشی مشکلی نیس بچه باید بچگی کنه منم رفتم ۵ تا خریدم هنوز نمردن بهشون میرسم....

ممنون
ممنون
مواظب هستیم اما ...
این سه تا آخری هم هنوز نمردن
چه عجبه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ق.ظ

اگه عماد بدونه یکی یه دونه بودن چه مزه ای میده بعد از ۱۰ سالگی من میدونم میخا بیارش بهش بگم!

حتما
آدرس بدین

محبوبه پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام خوبی..دختر بعد زا ژسر یه جوریه...به نظرم ژسرا کوچیک تر باشن بهتره....

سلام
برای ما که دیگه غیر ممکنه

ناهید کوچولوو شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ق.ظ http://mohandes-kocholooo.tk/

خدا ان شاالله حفظش کنه (عماد رو میگم)

ممنون

آرمان شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ق.ظ http://tik-tak1.blogfa.com

مامان من بعد از 21 سال هر روز میگه اشتباه کردم فقط یه پسر اوردم و یه دختر نیاوردم. از من گفتن بود
ما که خیلی ادعای بلاگ نوشتن داریم ماه به ماه حسش میاد و میره از عماد که دیگه نمیشه چنین توقعی داشت...زود نبود اما بزارین هر وقت خودش خواست بنویسه

ممنون از راهنماییتون
حتما
ممنون

سارا از ژوژمان دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ

سلاااااااااااااااااام
سال نوتون مبــــــــــــــــــارک
مرسی از پیامتون
ممنون که به یادم بودین خیلی گلین
ایشالله سال خیلی خیلی خیلی خوبی داشته باشین همراه با سلامتی و شادی و سرشار از اتفاق های خوبآیکون بوس و بغل و اینا

سلاااااااااااااااااااااااممممممممممم
ممنون
همیشه به یادتون هستم عزیزم
امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشین سرشار از خوشی و شاد کامی
بدو بیا بغلم
بوس بده بیاد

دکتر بارانی سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ق.ظ

از دست این عمااااااد
تربچه ی ما که تا اسم بچه میاد (فارغ از جنسیت) فوری میافته به جون شکم مامانم مبادا خبری باشه و یکاری کنه زودتر بمیره بچهه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد